ik werd erop gewezen door mijn buren waren toevallig goede vrienden ik woonde in een portiek en erg gehorig.. ik werkte toen 6 dagen per week in de beveiliging.. dus ik was op training met dat hondje.. ik wilde hem ook voor werk gaan gebruiken. verder was het mij alles toen ik op gegeven moment thuis was werd ik gebelt door mijn buurvrouw of ik zin had in een bakkie zei vertelde dat als ik er niet was het beestje zo jankte .. ik vond dat vreemd dus ik paar dagen later eerder naar mijn werk gegaan (soort van ) en ben beneden aan de trap gaan zitten . op gegeven moment hoorde ik het beestje janken als een gek vloog naar boven trapte half de deur open en daar stond hij beestje janken zijn excuus het beestje wilde niet op zijn plaats ! het beestje was nog geen 9 maanden !!!!!!!!!!!!!!!!!!! dus met pijn in mijn hart afscheid genomen van het beestje ik kon niet anders 1,5 jaar later ook afscheid genomen van mijn ex !
@lovepeet: de neiging is om te zeggen.. dat had je beter andersom kunnen doen.. maarja daar was je inmiddels zelf ook achter wel sneu hoor, herders zijn echt zulke leuke honden!
Tranen springen in mijn ogen.... Ik had eigenlijk erder die kerel ergens anders ondergebracht het ziekenhuis of ggz of zo.... Jeetje man... Hoe haalt hij het in zijn hoofd... Gek he sinds 2 jaar heb ik mijn hondje uit het asiel gehaald (vermoedelijk ook hard aangepakt...) en ik kan om dit soort berichten echt wel janken!!! Ook van die foto's die op facebook rondgaan (bij sommige heb ik dan wel mijn twijfels hoor of die niet fake zijn)... Tranen in mijn ogen... Kan er niet tegen!!! Wel heel goed dat je hebt gekozen om dat hondje niet bij je ex te laten... Heb je nog contact met de nieuwe eigenaren en weet je hoe het met het beessie gaat?
Hahaha dat meen je niet! Wij hebben ook een Heilige Birmaan die Jinx heet! Mister Jinx voluit, maar afgekort dus Jinx. Heb even niet zo snel een foto, maar het is een Lilac kleur. Dus niet zo donker als de jouwe..