Dit zijn onze katten een (schijn)Heilige Birmaan en een Main Coon. En wij hebben elke avond om 19.00 een zwaan op visite die wij bedienen met eten.
Wat mooi allemaal!! Huisdieren zijn zo leuk, ik vind het echt een verrijking. Wij hebben een Rottweiler van net een jaar. Momenteel knock-out want we zijn net bij de Maas geweest met dr vriendje
Wij hebben een kruising Jack Russel, 2 huis tuin keuken katten en 3 Afrikaanse reuzenslakken in huis en een paard op Pensionstalling. Foto’s zijn gedraaid zie ik net..
Dit is Dexter, ons eigenwijze en baldadige mannetje van 2 jaar oud. En dit is zijn relaxte broertje Maxwell!
Net wat je zegt echt een verrijking. Wij hadden altijd katten, toen ze er niet meer waren 3 jaar lang geen dieren meer gehad. Maar nu met onze dochter vind ik het toch wel weer belangrijk. Ze leert er voor te zorgen, ze vind het heerlijk om er mee te spelen op haar manier ( ons konijn is erg vriendelijk en makkelijk en huppelt lekker met haar mee) Dieren in huis wil ik niet meer ivm haar allergie maar zo in de tuin is ook enorm leuk.
Dit was onze boef.. In Oktober moesten we hem in laten slapen ivm kanker in zijn bek! Nu even geen huisdieren maar ik wil zeker weer een hond, maar eerst de baby wat groter
Wij hebben nu nog 2 katten. Onze have Siamees Raya 12 jaar. Is de bruine poes en onze zwart, witte monster van 6 kilo Roxy van 10 jaar oud Raya is echt een diva en Roxy is er 1 die altijd kattenkwaad uithaalt voorbeeld Raya heeft 3 pootjes en eens in de zoveel tijd schopt Roxy, Raya onderuit door haar enige achterpoot onder haar vandaan te schoppen Maar als ik huil of verdrietig ben is Roxy de eerste die naar mij toekomt om mij te troosten komt ze helemaal tegen mij aan liggen. En dan hadden we nog Dopey bijna 20 jaar die we helaas vorige maand hebben moeten laten inslapen! Van een schijterd eerste klas opgebloeid naar een heel lieve kater die iedereen hun hart stal! We missen hem nog dagelijks!
Onze hond Coco van 4 jaar, mix Amerikaanse Stafford en Amerikaanse bulldog. Ook hebben we een aquarium en een melkslang.
Wat is een melkslang? Nooit van gehoord. Haal je die er ook uit enzo? Krijg altijd wat de kriebels van slangen hihi