Ik wou even mijn hond showen aan iedereen, omdat ik echt gek op hem ben.. Ben namelijk een echte dierenvriend! Dus ben beniewd wat voor leuke dieren jullie hebben.. Naam: Spooky (spreek je uit als spoeky) Officiele naam: Bullforce Spooks Bijnaam: Boelie, oelle (nog wel meer) Dit is een foto toen hij nog maar 14 weken was..(op deze foto hadden we hem net opgehaald..) En hier is ie inmiddels alweer bijna 2 jaar.. Hier nog even een grappige foto had iets in zijn bek zitten en dan kan ie ook altijd zo dom kijken haha. Hij vind het nl. niet leuk om op de camera te komen gaat hij altijd grommen. Waarom weten wij niet. Wie volgt?
oooo eeen amerikaanse bulldog vind ik echt mega geweldig ik zal je ook ff voorstellen aan mijn sulletje.... hij heet Biggens officieel: chevybulls mister biggens onoffiecieel: pikkie nog bij de fokker, weekje of 6/7 schat ik 1.5 ongeveer beetje lullige foto maar hij had pijn aan zijn pootje hier is big ongeveer 3 we hebben ook nog 2 cavia's en 13 vissen in de vijver en een stuk of 20 in de aquarium
Dit is mijn doggy spike. Woont alleen niet bij ons, maar bij mijn pa en ma omdat hij daar is opgegroeid samen met een andere hond, dus voor beiden honden zielig als ik hem mee nam. [attachment=2:138vkyou]spike.jpg[/attachment:138vkyou] Dit is onze kater Chico. Geadopteerd van een zwerfkat stichting, iets meer dan een jaar geleden. Vorige baasjes konden hem niet mee nemen naar hun nieuwe woning (waarom verhuis je dan?). Dus dreigde de stichting om het beestje op te halen en anders lieten ze hem inslapen Beestje was net 1 jaar oud. Een echte ondeugende, maar ook zeer lieve kater. [attachment=1:138vkyou]chico.jpg[/attachment:138vkyou] En dit is onze poes Tijgertje. Lag altijd hier in de tuin. Waren in de veronderstelling dat ze van onze buren was. Ze heeft een ontzettende hangbuik en wij dachten dat het een zwangere poes was. Dus buurvrouw maar eens gaan vragen, bleek dat hun poes niet te zijn. Rondgevraagd in de buurt. Bleek het een zwerfpoesje te zijn, 3 jaar eerder achter gelaten toen baasjes verhuisde. Kreeg wel bij een vrouwtje te eten, gelukkig, maar dat was het dan ook. Haar opgenomen in ons huisje. Duurde wel even, want ze was ontzettend schuw en bang. Nu ligt ze het liefst de hele dag op je schoot en in het zonnetje in de tuin. Zij is nu zo'n 1,5 jaar bij ons. [attachment=0:138vkyou]tijgertje.jpg[/attachment:138vkyou] Dan hebben we nog een zwart oud katertje Spookie, alleen nog geen foto's van. Ook een zwerfkatje wat bij ons is komen aanlopen. Was een vrij vermagerd beestje en nu een stevig klein oud katertje. Nu zo'n half jaar bij ons.
Dit is onze poes Puck. We hebben haar gekregen toen ze 2 maanden oud was, ze komt uit een nestje van een goede vriend van ons. Ze is nu 11 maanden 11 juni wordt ze 1 jaar. Het is een verschrikkelijke banjer... maar ze is zo ontzettend lief. Ze komt niet vaak op schoot daar heeft ze het geduld niet voor, ze komt gewoon even op je schoot hoppen om een aaitje te halen. Verder slaapt ze altijd bij ons op bed, en ligt ze altijd tegen mijn aan
Wij hebben 2 honden, 2 poezen en 1 cavia Djinka Kruising jackrussel/fox 7 jaar Simba Fox Bijna 6 jaar Nelix Spot Cavia
dit is onze huiskat en bijna 1 jaar jong (27 mei) hij is normaal spierwit maar heeft met me dochter buiten in de zandbak gespeelt haha
hier raak ik een beetje mij anoniemiteit kwijt maar ik hou zoveel van me beestjes dat ik ze toch wil showen! onze noorse boskatten izzie & sky xx jazy
Dit is onze kater van 1 jaar oud met de naam grijsje. Onze 4 kittens geboren op 15-4 jl Dan hebben wij nog minoush onze poes van 2jr oud helaas nog geen foto's van op deze pc
Ik ben een echte kattenfreak, ik vind de birmaan en de noorse boskat die hier eerder werden geshowed erg mooi!! Zelf wil ik graag weer een siamees of een abbesijn (katsjing $$$, zal eerst moeten sparen). Oude foto van Mes-K en ik Mes-K's modellenwerk
@Lovewinnie, Wat voor soort kat is het? Hier in de buurt loopt een kat rond die erg op die van jou lijkt.
Leuk, ik ben gek op dieren !!! Dit is Belle, mijn chihuahua van 2 jaar oud. Ze weegt 1,5 kilo. Dit is mijn dwergpinscher Peanut, hij is ook 2 jaar oud. Ik heb ook nog 2 konijnen, dit is een van de twee genaamd Wortel. Hij is ongeveer 3 jaar oud