Hier foto's van onze old english bulldog Sumo! Ze wordt in juni een jaar. Sumo 9 weken oud 12 weken 16 weken Onze sumo nu Ook nog een fotootje van onze kat chewbacca Ik ben dol op onze diertjes
Wij hebben 3 katten, sphynxen. Bo, Belle en Boef. Ze zijn 3,5 en 3 jaar en Belle is 2,5. Op onze site staan foto's!
Dit is Tiger: Dit is Shiva, officieel Hjiva Les Petons Blancs Dit is Yara, zij komt over 2 weekjes bij ons wonen: We hebben ook nog 2 konijntjes, Foekje en Loltsje:
Dit is mijn kanjer Een bullmastiff-reu van bijna 4 jaar genaamd Diesel 7 weken: 6 maanden en even zoenen met het vrouwtje: Diesel nu:
Wow Ginny wat een gave hond.!! Ik zou ook wel een bullmastiff willen.. Alleen we hebben al een grote hond haha..Dan wordt het TE druk en ons huis is helaas te klein..
Lovewinnie wat een prachtige kat heb jij zeg. Oh enne de noorse boskatten zijn ook prachtig, wat een staart zeg. Ach ik vind alle dieren leuk behalve die geweldig enge 8 potige spin die er tussen staat ieuwww.
Hier onze huisdieren...De vissen Fred en Ed, en onze parkiet Tipsy. Parkietje ziet er nu anders uit...hier was 'ie nog jong. Nu is 'ie mooi groen.
marisss met een bm wordt het niet druk, geloof mij! die slapen.... ginny sowsow, diesel is flink uitgepakt! ken ik jou nu van force... of sla ik de plank nu helemaal mis?
hahaha is hun hobby... rennen worden ze moe van! Weet nog in het andere huis hadden we tever gewandeld met big en toen ging ie in de goot liggen en wilde niet meer opstaan. we hebben hem naar binnen moeten dragen de gek