Haha dan wil ik ook zo'n hond.. Die van ons is ook niet druk behalve als we buiten zijn om met hem te wandelen. Dan heeft ie energie voor 10.. Hoe zwaar is die hond van jullie? Die dikkerd van ons is 60 kilo..
hahaha Chantal, waar kan ik zo'n schattige aliën krijgen? Of is hij uniek in z'n soort? Lekker bekkie heeft ie hoor!
Zo heb wat mooie katten/poezen voorbij zien komen!! Vooral die NoorseBoskatten geweldig mooie beestjes zeg... Honden heb ik zelf niet zoveel mee, alleen Huskey's die vind ik echt heel mooi. Mijn zwarte poezebeest komt uit het asiel we hebben haar vorig jaar daar gehaald ze is nu alweer 11 jaar oud en die schildpadkat is bijna 8 jaar komt van mijn opa&oma vandaan van de boerderij. En we hebben er sinds vandaag 2 geelwangschildpadden bij die zijn van mn ventje!
ik zou wel even willen laten zien hoe ons huisdier eruit ziet maar ik weet niet hoe je die foto in je bericht krijgt overigens noemt mijn hubby t maar een halve hond... omdat ie nogal op een zwijntje lijkt zeggen ze
Foto in je album zetten en dan daarna je foto re-muisknop aanklikken dan zie je een adresje staan dat kopieren en dan hier plakken
bij deze probeer ik dan onze Diaz te showen excuseer mij als het niet lukt ik ben geen held op de pc!
hinthint* voor degene die onze noren heel erg mooi vinden van de zomer krijgen we ons eerste nestje van izzie en sky! heb ook een site dus je mag me pb en
@Jazy zo als het kon dan had ik er wel 2 willen hebben maar helaas heb ik er al 2 en 4 is echt teveel haha en we hebben nu ookal 2 schildpadden...ik vind ze wel supermooi hoor die katjes
mm mijn bestanden zijn te groot maar goed, wij hebben twee honden.. Een shi tzu (Bikkel) en een bull terrier(Mofo).. Beide zijn net 9 mnd oud.. Ontzettend ondeugend haha... vooral de bull terrier, al moet k zeggen dat zij steeds rustiger word.. En Kleine Bikkel zit vol kattekwaad haha.. maar hij is zoooo lief!!!!
Ja klopt, wij kennen elkaar van Force Enne....is die bolle van jou ook zo lui en ligt hij ook 25 uur per dag te slapen hahaha
dit zijn mijn 2 honden grote bruine poedel hier tijdens clubmatch 2008(2de van rasgroep) mijn toy poedel tijdens behendigheid dan heeft mijn vriend nog een new foundlander en we hebben nog een rood met witte kat van nu ruim 1 jaar en 2 konijnen en straks nog wat kippen en vissen
Mijn harige zoon Kenzo....Kruising Alaska Malamute/wolfshond. Hij is nu 9 jaar en we hebben hem 4 jaar geleden uit een belgische asiel gehaald. Ik zag de foto online en dacht eigenlijk dat hij een husky was.En dacht ook dat hij een stuk kleiner was.Zijn schofthoogte is namelijk 78 cm ... (zie je amper op de foto's) We weten inmiddels wel waarom hij is weg gedaan.Hij heeft namelijk HD en artrose in zijn rechterheup.Maar tot nu toe geen klachten en hij krijgt speciale voeding en extra vitaminen en mineralen en ook massage op advies van de dierenarts. We hopen nog lang van hem te mogen genieten.Wat een lieverd!! In de tuin in de sneeuw: Lekker doezelen op de schommelbank....ja hij is een joekel... Bij de sloot:
Hierbij onze kanjers. Links Roepnaam: Diesel Officiele naam: Chiaro e Tondo Duvatti Diesel Ras: Cane Corso Leeftijd: bijna 4 jaar Rechts Roepnaam: Arrow Officiele naam: Bellino Arrow Del Montagna Oro Ras: Cane Corso Leeftijd: ruim 1 jaar