En mijn jack russells Chico en Kyra, die leven nu lekker op Curacao!!! Heb alleen de rednose teef nog en de andere honden helaas niet meer....
huub= erg cool! de naam alleen al! nou hier ook een foto van mijn 2 katten...Luna en Mickey.. Bekijk bijlage 100431 Luna.. Bekijk bijlage 100433 Mickey...
diamond,amerikaanse staff teefje zit helaas bij me ex moest haar ff vastzetten voor de foto hoor haha
Nou, hier komt mijn beestenboel: Kiss, onze Mechelaar van 9. Tara, onze Beauceron van 5. Beatrix (Trixie), poes van 7. Doepie (Homes), kater van 7, weggelopen sinds 1 januari. Tommie (captain Buttplug), kater van 1,5. Aquilo (king Coone), kater van 1. Levi (prins Leviander), kater van 1. En tot slot, Oscar, Amazone papegaai van 12 jaar. Gr. Marielle
En dit is ém met een van de andere twee viervoeters. We hebben dus nog een kat, een zwarte met beetje wit, een cavia en (momenteel) nog vijf vogels. Daar komt nog wat bij als de nieuwe huisvesting voor de vogels klaar is.
Beauty! Hou van deze kleur Mechel... @Mrs Nuke Ja, gezellig is het zeker hier! Bedankt voor je compliment... Gr. Marielle