I ♡ Franse bulletjes Wij hebben er ook een gehad, roxy, maar na een jaar toch besloten dat het niet goed ging met ons 1e hondje ozzy en heb ik haar aan mijn ouders gegeven. Mijn vader is echt gek met haar.
Wat een lieffies komen er voorbij! Hier 2 poezen genaamd Lizzie en Macy. Oja, we hebben ook nog 20 slangen, vogelspin, luipaardgekko's en een wateragaam maar dat is mijn vriend zijn hobby
Oeeei wat een poepie!!! Sowieso allemaal lieve poezels!!! Ik hou dr van! Heb zelf een lapjeskat van 13 jaar oud. Laatst kon ons zoontje niet slapen, stond stiekem op de trap. De poes zat bij de deur van de woonkamer, deed dr hoofdschuin en begon te miauwen en bleef kijken. Ik dacht wat is er nou weer met haar, hoor ik ineens gegiechel, stond onze zoon daar Kleine verrader die poes ahahaha
Nightmare is de kat. Geboren op 2010 uit ons eigen nestje. En Rocky (2011) de hond (boomer x chihuahua) ook uit eigen nest. Met keizersnee geboren en heb hem wakker moeten wrijven. Duurde heel lang en is nu een sterk hondje en een schat van een beest alleen niet hond vriendelijk. Ze zijn beide gek op Jazzlynn.
Dit is onze muis minnie en teckel jochie. Daarnaast hebben we nog 2 poezen (heilige birmaan en balinees) en onze siamese kater bob.