Bekijk bijlage 557389 Wat kunnen mensen toch wreed zijn. Ik word ziek van dit verhaal. Blij dat ze bij jullie is. Onze poes Freija. We hadden 3 katten maar 2 weken geleden heb ik mijn rode dame moeten laten gaan en 1,4 jaar eerder al onze zwarte dame. Beide zijn erg oud geworden maar toch. Freija is ook alweer 14 met artrose. Wij willen een mishandelde kat opvangen uit Cairo,Egypte en ik duim heel erg dat het gaat lukken!!
Mooi beestje, maar hij haalt het niet bij je kind hoor. Vind het zo'n knapperd in je avatar! Kunnen we geen huwelijk arrangeren met mijn meissie ?
Haha! Ik moest meteen denken aan de kat van een vriendin, die zat zo boos van buiten naar binnen te kijken dat het gewoon grappig was! Zie foto dus .
Jeetje wat leuk allemaal om die mooie snuitjes te zien van honden, katten, cavia’s en konijnen. Bedankt voor het delen
Wat een superfoto van de labrador. Om in te lijsten! De bulldog trouwens ook met zijn beteuterde snuitje
Mijn man is fotograaf en hij heeft deze foto van pepper gemaakt. Ik vind het ook een hele mooie foto. De wat mindere foto van sumo is duidelijk van mijn hand.
Dank je! Het kindje in m’n avatar lijkt op mijn jongste zoontje, maar is hem niet haha! De jongste wil graag trouwen met Vaiana (3x raden waar ik elke dag minimaal 4x naar moet kijken?) dus als je dochter daarop lijkt zeg ik doen!
onze 2 grote landseer dames aura en daria. Echt een heerlijk knuffelras. De onderste dame is nu eens zo dik en verwacht over ongeveer 13 dagen (valentijnsdag) een aantal puppy's . En hopelijk zit er een hele mooie dame bij die we gaan houden, en dan dus 3 heerlijke knuffeldames hebben.
Ze is ook heel lief. Merk wel dat ze oud wordt. Moet er s nachts vaker uit voor dat dan voor mijn kind. Haha. Ze kan dr plas niet meer altijd een hele nacht op houden
Op dit moment is het hier alleen Mr Corry en zijn vriendjes. We hadden twee katten maar die zijn helaas vorige zomer overleden. Hopelijk binnenkort een Franse Buldog in huis