Wel of niet Klarna betalen

Discussie in 'De lounge' gestart door Rizzoli, 2 jun 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Onlangs heb ik bij About you een zooi spullen besteld waaronder 2 paar schoenen voor manlief. De bestelling is in drie delen binnen gekomen. De schoenen voor man waren van Hummel en hij vond ze niks, dus ik het retouretiket erop geplakt wat in de doos zat en ze terug gestuurd ( naar Hummel).
    Nu stonden ze bij about you dus nog niet op retour. Ik ze op retour gezet. Krijg ik een retourlabel wat ik er op moet plakken. Maar ik heb ze al geretourneerd naar Hummer.
    Dat allemaal in een mail gezet naar About you, maar die hebben het super druk natuurlijk en reageren niet op mijn mail.

Alles leuk en aardig, maar mijn betalingstermijn bij Klarna loopt af.
    Wat zouden jullie doen? De schoenen maar betalen (130,-) en hopen dat het goed komt met About you en de doos naar Hummel of het laten oplopen bij Klarna?

2. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    Je kan bij Klarna zelf ook een (deel van de) bestelling als retour aanmerken, dan wordt die betaling on hold gezet tot de retour daadwerkelijk is verwerkt. Hiervoor moet je inloggen met je Klarna account dat kan op jouw computer of in hun app.

3. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.147
    9.750
    113
    Vrouw
    Yup, in de klarna app zetten dan word je betaling on hold gezet.

Sado vindt dit leuk.
  4. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Dat probeer ik bij deze bestelling al een aantal dagen, maar dan krijg ik elke keer een foutmelding helaas

5. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.267
    25.733
    113
    Je kan bij Klarna de schoenen ook op retour zetten. Dan krijg automatisch uitstel van betaling.

Verder had ik afgelopen week ook zoiets met een deel van mijn bestelling. Ik had ze al retour gemeld en verzonden en ze waren ook al aangekomen. Maar ipv correct verwerkt was de retourmelding verwijderd. Ik heb toen de klantenservice gebeld. Daar heeft ze een notitie ervan gemaakt en me aangeraden het via mail te sturen met ook het verzendbewijs (en dus tevens bewijs dat zij het pakketje hadden ontvangen) erbij.

Ik heb geen directe reactie gekregen op de mail, maar gewoon de standaard melding dat de artikelen ontvangen waren en een mail dat klarna het bedrag had aangepast.

Dus ik zou ze bellen.

6. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.693
    3.130
    113
    Vrouw
    Brabant
    Je kan ook altijd even contact opnemen met ze!

Hier een ander iets gehad, betalingstermijn was verlopen maar product nog niet binnen. Was hout dat toen op dat containerschip lag dat klem lag in die rivier. Dat heeft echt lang geduurd voor het binnenkwam bij de leverancier.

Na een belletje hebben ze het een maand verzet en toen nog een keer omdat we het nog niet hadden.

Doen ze nooit zo moeilijk over:)

Deel Deze Pagina