Krijg ze niet te pakken voor een fotoshoot vandaag. Dus toch maar een oude. Rocket gebruikt Groot hier als kussentje
Ons poezenbeest Floortje. Ze komt altijd gezellig bij je liggen op de bank of om een aai vragen want dat vindt ze ook heel fijn.
Hier onze Furassic Park. Twee Maine Coon kittens, een 11 jarige zwarte poes, Hollandse herder en een 15.5 jarige keeshond.
Ik dacht, knal de Ierse wolfshond (vrouwtje) van mijn ouders er ook op ze is net aan 1. Ik ben 1.80. Heb er geen moeite mee herkenbaar op beeld te staan . Alleen haar naam was even slikken, godin van de vruchtbaarheid F.reya.
Ik zag vanmiddag deze in de tuin (er lag een plasje water in het zeil, dus was aan het drinken. Verder helaas niet veel huisdieren momenteel op een viertal kippen/hanen en een selectie huisspinnen na, maar hopelijk komt daar t.z.t. verandering in. Bekijk bijlage 768395
Ik zou eerst denken WTF, maar gok zomaar dat het voor jouw niet heel vreemd is . En dan zou ik hem met rust laten maar wel panisch met mijn ogen volgen om te weten dat hij/zij zijn weg heeft vervolgt.