@Crisje, ik heb ook een grote rietenmand waar ik het speelgoed in doe. Verder ligt er wat in de box. Verder heb ik niet zoveel groot speelgoed, omdat we maar een kleine woonkamer hebben.
80.000 keer per dag opruimen. Die kleine gup hier weet heel goed dat hij zelf als hij wat anders gaat doen eerst zijn spulletjes moet opruimen waar hij mee bezig was .. Ik hou er niet zo van als het hele huis vol ligt met speelgoed .. en hij heeft hier een grote rietenmand vol met speelgoed staan en een grote bak met duplo ..
Hier een grote gesloten kast waar speelgoed in staat. Verder is hier gewoon de regel geen los spul in de kamer. Wil mijn kamer leefbaar houden en raak heel erg geirriteerd als er overal spul staat. Als iets te groot is voor de kast (bv. poppenwagen oid) gaat dat, na het spelen weer gewoon naar boven of schuur oid.
Hier staat er speelgoed in de vensterbank en er staat 1 doos naast de bank. De rest staat op de kamers van de kinderen. We hebben alles gelijkvloers dus kunnen ze makkelijk op hun kamer spelen.
Ik zie echt prachtige kamers voor bij komen, lijken idd zo uit een woonmagazine te komen. En ook ik vroeg me af; waar is al t speelgoed, knutselwerkjes etc? Hier staat de aanbouw vol met spullen van Eva en her en der hangen en staan haar creaties....Voor de een misschien rommelig, maar ik vind het wel gezellig Eva's speelhoek
Echte mooie kamers allemaal! Ik wil die van ons ook wel laten zien, maar heb nu nog geen foto's. En ik ben niet zo netjes als jullie allemaal hoor.
Monkeylove, die foto's hier zeggen anders van wel. Maar hoe is het verder met jou, ken je nog uit de bevallingslijst juli 2008 mama's.
Met mij gaat alles lekker... Lief zoontje heb je en leuke naam Zo te zien gaat alles ook goed met jou? Sry ladies, ff offtopic
Monkeylove, ja, hier gaat alles goed. Bedankt voor je complimentje over Kenji en zijn naam. Zo, en nu weer ontopic.
Links op de foto het computerkastje. Let niet op de achterkant van de bank, die heeft ooit tegen de verwarming aan gestaan.