Ik hou ook van riviera maison stijl Pioen, jou woonkamer is ook erg mooi Ik zal ook even foto's maken vandeweek
Wat een leuk topic! ik zal ook even mijn huiskamer/keuken showen. dit is de huiskamer aan de ene kant
Ooow meiden jullie moeten me echt ff uitleggen hoe jullie zulke mooie en nette woonkamers kunnen hebben met een kind (of meer!!) of ziet het er niet iedere dag zo netjes uit? (ik zou ook opruimen voor de foto hoor ; )
Wat een leuk topic!! Ik zal ook even showen Onze keuken met eettafel, staat inmiddels in de lengte en wat er opstaat is alweer veranderd naar een mooie orchidee in pot moet alleen de pot nog weer veranderen voor grote vaas.
Gedeelte van de woonkamer, inmiddels ook weer veranderd doordat er planten op de vensterbank staan en houten luxaflex erbij en andere lampen maar dit was vlak nadat we waren verhuisd
en het andere gedeelte van de woonkamer met de zwarte muur. Inmiddels ook weer het nodige aan veranderd, de tv hangt, er staat naast het tv meubel een rood tafeltje en een groen stoeltje en een rood stoeltje van sesamstraat van Julian.
Mijne: Vanuit eettafel: Bekijk bijlage 34741 Die bank willen wij wegdoen en nieuwe kopen en nieuwe lijsten ook dan nog, zou van mijn vriendin krijgen, dus afwachten.
Bekijk bijlage 34743 Vanuit woonkamer (let niet op de keuken, die willen wij niet meer, ex van me vriend had gekozen)