Zoals jullie zien willen we met name de zithoek nog gezellig maken. Maar nu hebben jullie een kleine indruk Kwebbel
ok ik ga ook meedoen. Heb lang niet zo'n grote casa als de meesten van jullie. Woon gehuurd dus ja.... Beginnen met mn kleine volgepropte keukentje(zal jullie de open kast besparen ) Hahahah zie net de trommelstok van mn zoontje aan het kastje hangen....Daar wassie dus
De eethoek. Beetje wazige foto, maargoed. Het schilderijtje is gemaakt door mn nichtje. Die moet op Tygho's kamer komen.
Vanuit de speelhoek Merk wel dat de meesten van jullie een veel strakkere/modernere inrichting hebben. Soms zou ik dat ook graag willen. Maar dan begin ik vanzelf weer met het volproppen van alle extra ruimte en prullaria neer te zetten hahahahahaha
Leuk hoor Mams. Ik zou het ook nog graag wat knusser willen hebben. Maar ik hou niet van prullaria En Tygho heeft een super speelhoekje zeg. Meestal ligt de vloer bezaaid met speelgoed....had nu net alles opgeruimd en de kids lagen in bed Kwebbel
Hihi oh ikke wel. Fototje hier, kaarsje daar, plantjes. We gaan het wel allemaal wat rustiger maken volgend jaar. Als het meezit komt er een hoekbank, er komt plakfolie op de ramen en een paar van die grote plantenpotten in de vensterbank ipv al dat kleine. Denk dat de foto's samen gaan in 1 collage. Op de slaapkamer komt een ladenkastje(met tv hahahahaha) waar alle papierzooi/fotoalbums e.d opgeruimd kunnen worden zodat ik in de buffetkast wat meer ruimte vrij heb want soms....begin ik me er toch wel aan te irriteren. Het is zooooooooooooooooo onhandig met afstoffen enzo. Ook denk ik nog aan een rechthoekige eettafel als dat past hahahahaha... Maar aan de andere kant, voel ik me wel lekker thuis in mn knusse volgepropte hokje Tygho's hoekje word mt kerst nog aangevuld met een tafeltje en stoeltje.
wat leuk al die huiskamers! Hier een doorkijkje naar m'n keuken, vond 'm zelf wel grappig gemaakt met de kroonluchter erboven
Hihi bekend! dat heb ik ook! Ik ben niet zo van de beeldjes, maar wel van een fototje hier, een kaarsje daar, en als we dan een ansichtkaart krijgen die weer ergens. Hoe doen jullie (die een strak interrieur hebben) dat dan? Als je een kaartje krijgt, of als je als cadeautje van iemand iets van een frutsel krijgt? Groetjes! Sas