@Mwgc: hahaha dat is zeker een durfal!! Hihi nou ik ben benieuwd hoe het straks hier gaat...vast en zeker soortgelijk! @Ozgul: mooi! Lekkere zithoek ook!
Bijna iedereen heeft het ''strak'' ingericht echt niet mijn smaak. Ben meer van de klassieke spullen en kleuren en veel lampjes,kaarsje enz Wel grappig om zo ''binnen'' te kijken
Zustertje, hier ook niet strak hoor...verre van! Lekker randjes en bochtjes en krommingen in meubels en zwierige gordijnen hihi. Plantje hier, plantje daar! Rommeltje hier, rommeltje daar! Iemand trouwens ideeen?? Klik topic : http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/171800-stoffen-witte-bank-reinigen.html
En uitzicht vanaf de bank... Ben er superblij mee, er moet alleen her en der nog een mooie plant en wat knappe foto's aan de muur...
Mijn huiskamer is het allermooiste van allemaal! Ik heb ook absoluut 't meeste ruimte! Over een week of 3 (hoop ik ) zal ik foto's van het eindresultaat posten
Onze woonkamer....Op de plek van het buikkastje staat nu een dressoir. We hebben het nu sowieso een beetje anders...de foto's zijn van ongeveer 1 jaar geleden. Maar de meubels, de plek van de meubels en kleuren zijn hetzelfde...