Ook met foto's en kaarsjes kun je het sjiek en strak houden. Je zorgt dat alles symetrisch staat en dat de lijstjes allemaal hetzelfde zijn. Hier is alles altijd in 2 tallen of meervoud daarvan. Eh kado frutsels krijg ik eigenlijk nooit omdat iedereen wel weet dat ik daar niet van hou. Op de wc hebben we een groot prikbord, daar gaan alle kaarten ed op.
die gooi ik na paar dagen weg, dan hebben ze inmiddels 2 dagen op de tafel gelegen.. En nu met de kerst kaarten...helemaal irritant natuurlijk..die hang ik nu aan de deur..aan de buitenkant..gangkant..zie ik dus niks van.. Vind het leuk om te krijgen, maar ophangen is iets heel anders..
O zullen wij gaan samenwonen? Ik word bloednerveus van die kerstkaarten, vind het zooi! Ze liggen dan ook allemaal in de postla, ga ze echt niet ophangen
kaarten ik leg ze meteen in de la maar vrienlief die bijna niet thuis is vindt dat stom en steekt ze boven de spiegel zijn trouwens veel meiden die set sanne van leenbakker hebben zag ik vooraan in het topic
ik hou van inrichten en stylen zou het liefst heel vaak iets anders willen heb zoveel ideeen maja mag niet klagen nu dus moet hier maar blij mee zijn hihi
Haha leuk is dat he! Heb nu helaas een bank die niet te verplaatsen is... Maar wat een gave inrichting heb je, mooi warm en toch lekker strak alles!