Dus meerdere hier die ook nog welles veranderen..ben dr ook fan van, vind het heel leuk..de foto's die ik hier heb geplaatst, zo staat het hier dus allang niet meer haha...lijkt iedere keer of ik in een ander huisje ben beland..
wat een leuk topic! ik zie op veel foto's mijn meubels voorbij komen haha ik zal ook even spammen, fotos zijn van tijdens mijn zwangerschap toen ik hier net woonde, inmiddels is er een grote roze speelgoedbom ontploft hoor er hangt nu ook een grote spiegel boven het dressoir
Wow! lekker vrij zeg! Leuk kleurtje ook in de huiskamer, knallend blauw. Zou onze gang met hetzelfde blauwe kleurtje leuk bijpassen!
Sab, leuk om je huis zo te zien, die kleur blauw is precies de kleur die ik straks in mijn huis wil! Alleen dan met een iets lichtere vloer, maar het wordt nu wel wat concreter voor mij. Ziet er heel leuk uit en dank voor het posten.
Het topic is weer ff stil. En aangezien we gisteren hebben geverfd en sierlijsten hebben geplaatst wil ik jullie ff voor en na laten zien. De foto's van nu zijn wel 's avonds genomen dus daardoor wat donkerder Voor:
@ Elif: Zo hé, wat een klodder verf al niet kan doen! Mooi geworden hoor. Echt heel warm in vergelijking met de compleet witte muren.
ja mermaid klopt!! In het begin was ik heel erg aan het twijfelen of ik het nu echt wel zo mooi vond hahah, maar vandaag de sierlijsten ertegen zag het er toch mooi uit. Hahahah mijn man uitgeput op de bank hahaha