Hahaha ja charm, mijn man doet alles hier hihihi. Hij heeft ons hele huis alleen verbouwd, en het huis was van een vrouw van 80 vroeger voordat wij het kochten
Hoi Allemaal, Hier is de TS weer Aangezien ik nu een ander bankstel heb dan toen ik dit topic opende dacht ik laat ik eens even een nieuwe maken ... Dus hier is tie .. welke huiskamertje oogt leuker, van nu of van toen ik het topic openende ? Let niet op die kleine uk op de bank, die is nok out na zijn eerste middagje school weer ... Bekijk bijlage 41156
jeetje, 43 paginas die ik kan gaan doorspitten. heb een idee in mijn hoofd zoals ik het nieuwe huis wil, maar kan het niet goed uitleggen aan mijn vriend. ben al de hele middag aan het googlen op n foto om hem uit te leggen wat ik wil, maar misschien heeft iemand hier wel de woonkamer die ik in gedachte heb..
@ Chantal: Ik vind het met de twee nieuwe banken toch mooier! Wij krijgen in week 3 van januari onze nieuwe bank... Misschien dat ik dan ook even een foto plaats! Mooie banken.
zo, heb ze allemaal gehad. zitten echt super mooie woonkamers tussen, maar niet wat ik in mijn hoofd heb. nog even verder googlen dus. die van sab85 lijkt er nog het meeste op, maar krijg mijn vriend nooit zo ver met die kleur blauw. (wel echt geweldig!) ben op zoek naar een soort ijsblauw/zilverblauw achtige kleur, maar mag niet even naar de gamma voor staaltjes want heb bedrust voor de mensen die het leuk vinden om binnen te kijken: Interieur foto's, interieur ideeën en wonen | hoewoonik.nl kwam ik tegen tijdens het zoeken
ik vind het bankstel mooi, alleen de indeling van je bankstel en je tv enzo, wat ik al eerder zei, dat vind ik raar
hihihih geeft niets dat kan ... Ik vind het juist heerlijk zitten zo en zo lijkt de kamer ook veeeeeeeeel groter
Waarom durf ik nou niet van die onwijs mooie muren te maken net zoals die jij hebt ( die geprinte ) Vind het echt een super onwijs leuke kamer
@natas23, geweldig buikkastje heb je. Als je m ooit zat bent.... Wij hebben een kleinere uitvoering op t kamertje staan van ons dochtertje, nog van mijn oma geweest. Zoals ik het kan zien heb je boven de tv aan de muur van die ijzeren dingen hangen, wat heel mooi bij je interieur zou staan is als je dat zou patineren. Overigens ook voor het buikkastje, salontafel e.d. Heb ik ook zo gedaan op dochterlief d'r kamertje.
@ Natas: Wauwie!!! Wat ziet dat er gaaf uit. Heel romantisch, echt super. Mooi behang ook, zoiets heb ik op mijn slaapkamer.