hey sab mooie kamer, volgens mij weet ik waar jij woont lijkt sterk op het oude huis van mijn oom en tante voor dat zij het verkochten.
Dames! Dank jullie wel! Het is nog niet helemaal naar mijn smaak, ben namelijk dol op roze! Maar manlief wat minder.... Zal nog van de week nog even wat meer foto's maken en plaatsen!
als ik er van uit ga dat dat je echte woonkamer is en niet een zelf geknutselde kijkdoos, ben ik bang dat dat idd niet gaat passen! voor het geld wat we kwijt zouden zijn om een busje te huren en m op te halen, kan ik hier om de hoek een nieuwe kopen.. dus helaas. maar zag dat je al een pbtje had, succes met de verkoop! (al ben ik wel een beetje jaloers op de nieuwe eigenaar..)
hihi zal wel niet zo`n vaart lopen hoor, heb em nog nergens verder te koop staan ik heb er geen haast mee. maar bedankt voor de leuke reacties, je zou em toch bijna houden hihi, nee hij is echt te groot voor ons kleine woonkamertje.
Heej zo'n hoekbank hebben wij ook(sanders meubels!) maar dan omgekeerde kleuren. Dus donker bruine bank, lichte kussens. En die van ons is nog een tikje groter! Heerlijke bank!
wauw regi mooie bank, wij hebben ook zaterdag naar zo'n bank staan kijken. Helaas woon je voor mij helemaaaaaaaaaaal te ver 4 uur . Maar vind hem prachtig!
echt ? wat grappig zeg we hebben het nu zo'n 2 jaar, kan dat kloppen met jou oom en tante? zou toevallig zijn zeg!