Nog iemand foto's van je woonkamer? Ik vind het altijd zo leuk om bij mensen binnen te kijken . Ik probeer mijn foto's te uploaden, maar het wil niet. Ik denk dat de foto's te groot zijn. Weten jullie hoe ik ze kan verkleinen?
Hier kun je je foto bewerken/ aanpassen. FOTO BEWERKEN - makkelijk online je foto's bewerken of je foto's aanpassen
@ Tumtummetje: Jullie hebben de Ikea-bank met de hysterische stof! Die wil ik oooooooook!!!!! Maar tot nu toe heb ik manlief nog niet om kunnen praten, wat een behoorlijk unicum is, want meestal krijg ik dat toch wel voor elkaar....Ik blijf gewoon stug proberen , want die bank is LEUK!
We hadden een donkerbruine bank. Was niets mis mee eigenlijk maar zei tegen mijn vriend, ik zet de banken op marktplaats hoor. Mijn vriend had echt zoiets van, pfff waarom nou weer. (ik verander heel erg vaak van interieur) Dus toen liet ik die van de Ikea zien. Hij vond hem eerst vreselijk, maar gelukkig vindt hij alles wel best qua interieur . (En nu vindt hij ze best leuk en ze zitten heeeeerlijk) Alleen toen ik zei dat ik 1 van de muren lichtroze wilde verven, was ie iets minder enthousiast
Mooie hoekbank. Ik wil ook zo graag een leren hoekbank of een hoekbank die makkelijk is als je beesten hebt (hoeft niet perse leer te zijn) maar ze zijn zo duuuuuuuuur
mijn huiskamer moet nog komen, ik ga binnenkort verhuizen Kan niet wachten om het ook zo mooi in te richten!!