@tumtummetje, ziet er gezellig uit hoor en fijn dat jouw man het goed vind die bank en jij houd ook van veranderen..leuk he..
leuke kamer hoor, leuke kleuren.. @waardevol, haha nou je het zegt, ziet er idd zelfe uit, gezellig hoekje dus hihi
Altijd zo leuk in andermans huizen kijken, ik kan soms zien dat sommige mensen nog geen kids hebben (bv nog zwanger zijn) dan staan dingen op bepaalde hoogtes die met kids niet handig of veilig zijn e.d. automatisch krijg je een beetje ander huis MET kids haha Ik hoop binnenkort te kunnen showen we gaan bijna verhuizen!! nog en paar weekjes!!
WIj willen die ook graag maar wel perse leer dat is de enige soort die je echt goed schoon kan maken zonder te laten reinigen ofzo en blijft mooi, we hebben nu een bank van marktplaats voor 50 euro gekocht die hebben we nu 3 jaar ofzo (en hun ervoor 5 jaar) zit nog perfect, geen scheurtje, plekje, pas heb ik hem een keer helemaal uit elkaar gehaald stofzuiger erover, soppie erover (met spul wat geschikt is) en alle viezigheid (met 2 jarige komt viezigheid echt overal, denk je dat ie zijn banaan netjes op heeft gegeten nou ik kwam een stuk tegen ONDER de bank ) ZO maak ik hem elk jaar (soms 2 keer ligt eraan ) schoon, wij hebben ook 2 honden en vind stof echt heel mooi staan maar vind ik echt niet functioneel met zo'n lomp kindje als wij hem hebben en zie die ook niet netjes blijven 10 jaar lang ofzo...
Helemaal mijn smaak niet maar toch vind ik het heel mooi staan, alles past gewoon!! staat heel sjiek net zo uit een blad ofzo! OJA weet je wat voor probleem wij ook vaak hebben met banken? Mijn man is 196 cm en ik 183 en ze zijn vaak te kort qua benen maar ook qua rug bij ons komen de meeste dan onder mijn schouders en wil wel lekker kunnen zitten op een bank (beetje relax) beetjes onder mijn kont zo schuin.. valt me steeds vaker op bij banken...
Isademi, even off topic hoor, maar wow wat ben jij afgevallen meid! Knap zeg! Mag ik vragen hoe je dat voor elkaar krijgt in 1 maand?? Sorry voor de onderbreking dames!
Ook even een kijkje binnen nemen! Dit is onze woonkamer gedeelte... foto is een beetje aan de donkere kant. En eind feb komt onze nieuwe lounge bank... We wonen er nog niet zo lang, en er moet nog laminaat inkomen, maar eerst even sparen...
Dank je wel Ja ze zijn zeker niet goedkoop, maar wel ideaal.. Wij hebben een mastino en dan moet ik toch wel regelmatig even een lapje over de bank halen. En dan nog de kleine natuurlijk.. die laat ook wel is het 1 en ander vallen
@ Jewe: Mooie kast! Ik wil ook nog steeds zo'n kast, maar dan een slag kleiner, anders past het niet. Grote kans dat we er dit voorjaar 1 aan gaan schaffen als we weer belastingcentjes en vakantiegeld hebben.