Mooie woonkamers! Mijn woonkamer staat op uitzending gemist: Player omroep.nl Ongeveer de 14de minuut bij het verhaal van Afab Het verhaal hoort hier niet thuis, maar goed dan zien jullie wel mijn woonkamer Liefs, Sam
@sam, had de uitzending al gezien. Toevallig dat jij hier op het forum zit. Vreselijk verhaal inderdaad. Wat ik me tijdens de uitzending al afvroeg...wat heb je voor groens staan naast de eettafel, bij het gordijn..een krabpaal?
Man wat een hufters dat ze dat met je hebben gedaan ! Hoe is het afgelopen ?? dat paarse shirt wat je aanhebt in de studio die heb ik in het zwart .. miss etam he .. vind die van jou veel leuker ..
Wat een "volwassen" woonkamers/inrichtingen allemaal. Bij mij is het allemaal behoorlijk bont; gekleurde meubels, een gekleurd kastje, een oranje eettafellamp, zwart/wit/zilver barok behang..... Ik zal eens kijken of ik wat foto's kan maken.
Thanx!! Ja, ik vind het zo ook echt gezellig. Het is hier altijd wel een beetje rommelig, maar wel knus. Als ik op zaterdagavond thuis zit en ik heb de kaarsjes aan en ik kijk om me heen...dan ben ik echt blij met mijn huis!
mooie huizen/inrichtingen komen er voorbij Veel strak Mijn huis heeft een licht paarse muur, en een soort witte licht muur met ook een tintje lila erin dan een bruine bank ecru meubels en lekker allemaal roze associares allemaal kleur en dan over me slaapkamer en alles nog neit gesproken ook allemaal kleur haha
dit was ons appartement boven! wij zijn nu naar beneden verhuist en wonen een stuk groter! nog geen tijd gehad om foto's te maken! ben volgende week lekker weekje thuis dus dan stuur ik de foto;s van nu!
@ mermaid, ik vind jouw woonkamer het leukst! Lekker warm en knus ingericht. Echt mijn smaak, ik hou ook niet van dat strakke... dat heeft tegenwoordig iedereen. Alle woonkamers gaan daardoor zo op elkaar lijken en verliezen karakter/persoonlijkheid.
Dank je wel! Ik heb juist vaak het idee dat men mijn huis "onvolwassen" vindt, maar dat valt dus mee, haha. Ik ben er zelf iig ook ERG blij mee.
Vindt ik ook! Gezellige kamer ik zal eens kijken of ik foto's van onze huiskamer post vind het wel erg lekker om anoniem te zijn Ik kan van de ''strak'' ingerichte kamers ook niet echt zeggen dat ze gezellig zijn het ziet er leuk uit maar niet persoonlijk of knus. Maar zo zie je dat iedereen zijn eigen smaak heeft.
Hihi Je hebt het in ieder geval heel leuk ingericht! Ik ken het alleen van de foto's en zelfs ik voel me al thuis Lijkt me heerlijk om daar met mijn laptoppie op de bank te hangen voor de tv. Het geeft me in ieder geval wel ideeen straks voor mijn eigen huis. alhoewel ik hier een vriend heb die juist van straks houdt (blehh). Maar ik krijg toch wel mijn zin Op dit moment wonen we nog bij mijn broer in en die houdt van strak en alles is hier zwart/wit. En het is nogal kaal allemaal, dus qua gezelligheid scoort het een 0...
Tja, smaken verschillen inderdaad, gelukkig maar . Maar ik vind inderdaad ook dat je aan veel huizen niet kan zien wie er wonen, omdat veel huizen zo op elkaar lijken. Pas zei een vriendin nog tegen me:"Je kunt in ieder geval duidelijk zien dat dit jouw huis is. Het is precies als jij bent; kleurrijk, druk en gezellig." Nou, dat vond ik echt een compliment.