zit gedeelte boven de bank komen nog twee hele oude lijsten die ik in de zelfde kleur als het dressoir ga lakken en een foto van de kinderen in doe. en er komen ook nog een hoop planten in de kamer, hou erg veel van planten
de zwarte kast die te zien is op de bovenste foto heb ik dus wit gelakt en het dressoir is ook gelakt. de salontafel hebben we op laten schuren en in dezelfde kleur laten olien als de vloer.
Ik vind die vloeren altijd zo mooi Ilse. Dat is gewoon plavuizen toch? Normaal hou ik helemaal niet echt van plavuizen maar die grijze vind ik wel heel mooi.
@Waardevol: hahah mijn grootste ergenis... we hebben een lopende, blaffende, vreselijk verharende witte haarbal rondlopen... Het is lekker makkelijk schoon te maken, heerlijk met vloerverwarming en ik vind het nog steeds erg mooi, maar jammer van de hond dus Ik heb weleens overwogen haar zwart te verven
Mooi Ilse!!! Over een maand of 4 kan ik hier ook nieuwe foto's spammen Want wij gaan 80% zeker ook verhuizen!! Nieuwe meubels hebben we al besteld(levertijd van minstens 3 maanden!)