Show je huiskamer :D

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal1984, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. valhalla

valhalla Niet meer actief

Leuk, zo veel reacties en al die verschillende woonkamers zien. Meermeermeer!

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

we zitten nu nog tussen 2 stijlen in als het goed is komt over 3 weken onze nieuwe eethoek en dan zijn we klaar dan plaats ik ook wat foto's

3. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Hallo,

Ik vind al jullie huiskamers er heel mooi en duur uitzien. Mooi meegenomen toch?! Ik vind het huis van Puppy er het mooiste uitzien met die aparte ramen en indeling. Maar verder ook heel veel mooie huiskamers gezien die zo uit een lifestyle magazine kunnen komen :p
    Ik zal ook es kijken na het weekend of ik foto's kan nemen en die er ff op kan zetten. Vind het leuk om van mensen te horen wat ze ervan vinden. Het is een huurhuis dus we kunnen er helaas niet helemaal mee doen wat we willen ;)

4. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Dit is mijn woonkamer :p
    16 november mogen wij het in gaan richten dus dan ga ik wel weer een foto plaatsen ;)
    Bekijk bijlage 24807

Mooie woonkamers zeg!

5. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    En hier komt de keuken..(volgens mij zit de keuken er al in maar heb em nog niet gezien :p)
    Bekijk bijlage 24810

6. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Mooi zeg al die woonkamers.
    Ik heb het niet zo lekker strak opgeruimd als de meeste foto's die ik hier zie en niet echt sjieke meubels ofzo,maar wel behoorlijk groot en gezellie
    Bekijk bijlage 24816

7. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
  8. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Ze denken zelf wel dat ze de baas in huis zijn en ik laat ze graag in die waan ;)
    De katten hebben een favoriete poef waar ze graag in gaan liggen, maar die gebruiken wij zelf toch zelden. En de hond? Die ligt het liefste op de bank en dat doet ze dan ook als wij niet thuis zijn, maar als we zelf op de bank zitten is er echt geen plaats meer voor dat gekke beest!

9. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Zie ik daar nou een Berner Sennenhond, Nathalie? Hij/zij ligt er net zo bij als die van ons vaak doet: heerlijk lui en alsof ze keihard gewerkt heeft... :)

10. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

11. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Leuk! Mijn stijl!:) Goeie kleur ook ;)!

12. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Dank je :D

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Monkeylove: Super gaaf die roze muur! Zou ik ook wel willen, maar dat krijg ik er echt never nooit doorheen bij mijn man. Hij vond dat barokke behang wat we hebben al heftig, haha.

14. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Ml! leuke kamer! zou zo ff een foto maken van de mijne ;)

15. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Mn kamer was niet echt in een keer op de foto te krijgen.. Dus dan maar in stukjes ;)

16. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    De "overkant" van de bank.

17. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Computer "hoek" Die plakken we weer aan de linkerkant van de "overkant van de bank foto"

18. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Lange kant, past weer uhmm.. In de lengte ofzo? aan de computer hoek (t word een 3d voorstelling geloof ik..)

19. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Uhmm.. dit deel, zit tegen over de lange kant. maar de muur (waar de spullen van noof staan (bij de kachel), is aan de achterkant van de bank zeg maar) Er tegen over staat mn eet tafel, maar die hoorde niet echt meer bij woon kamer.. Zoiets moet het maar zijn.. :D:D

T is nogal een "hoekig" huis ;)

Deel Deze Pagina