Ik beken... Ik ben gewoon lui

Discussie in 'De lounge' gestart door Moedertjevj, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Maar dan gewoon echt lui, er gaan dagen voorbij dat ik echt geen poot uitsteek :)

Terwijl er zoveel te doen is, ik doe het gewoon niet. Het huis is gepoetst door mijn mannetje terwijl hij elke dag gaat werken.
    Ik voel me best schuldig, maar ik kan het gewoonweg niet, komt het door de medicijnen dat ik slik door mijn psychologische problemen?
    Ja, ik weet het, ik moet het niet afschuiven op iets anders.

Tegen anderen zeg ik dat het huis er spik en span bijligt, gelukkig krijg ik nooit onverwacht bezoek.

Moet ik me schamen? Ja é!:)

2. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    wij kunnen onze handen wel schudden..
    ik ben ook lui
    en soms ben ik zoooo fit dat ik alles in 1 dag doe.. vreemd. en ik slik geen medicijnen. dus heb het echt van mezelf..

3. noukie89

noukie89 Niet meer actief

ik ben in sommige gevallen ook erg lui helaas
    maar als me vriend boos word dan ga ik het hele huis poetsen haha

4. lillybit

lillybit Actief lid

18 sep 2008
    336
    0
    0
    Haarlem
    Hier ook een die een schop onder haar hol nodig heeft.
    Ik weet ik moet opruimen, maar om een of andere reden doe ik het niet.
    Iedere keer denk ik dan MORGEN doe ik het ECHT;)
    Ik weet alleen niet welke morgen;)

5. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Soms wil ik aan mijn luiheid niet toegeven, maar het is sterker dan mezelf.

6. Foxter

Foxter Niet meer actief

Pfew gelukkig heb ik dat niet, lijkt me super vervelend voor je man of vriend, als die 5 dagen werkt en thuis ook nog alles moet doen. Mijn man doet wel veel aan opruimen, maar schoonmaken doe ik meestal. Af en toe doen we een weekendje samen even het hele huis, heerlijk :)

7. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.782
    18.934
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Hoe meer ik moet doen, hoe minder er uit mijn handen komt. Dus als ik het ECHT druk heb... zit ik zomaar een hele dag op m'n reed te bedenken hoeveel ik wel niet te doen heb. (Ondertussen ZP en tv aan.)
    Maar goed, dan kom ik mezelf later wel tegen want dan moet het alsnog. Hier helpt het altijd wel om een lijstje te maken.

8. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    als ik iets MOET doen doe ik het niet ik kan me er dan niet toe zetten maar zie ik iets in huis wat me niet aanstaat ga ik me eraan lopen irriteren en dan is alles spik en span ik probeer er iedere dag voor de zorgen dan het netjes in huis is maar kan ook wel eens een dagje denken daaaag morgen weer een dag...

9. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.782
    18.934
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    en overmorgen ook.... :D

10. muis26

muis26 Fanatiek lid

ik doe nu meer als ooit tevoren :D dacht dat ik er nooit meer aan toe zou komen met een kindje, maar wil het huis juist op orde hebben nu..

ik was bijna elke dag,
    stofzuig om de dag
    ruim elke dag op
    elke dag wc schoonmaken
    elke week schoon bedje

:D:D:D ik vind het heeeerlijk als alles aan kant is.

moet me er ook wel toe zetten hoor, maar ik plan het echt in,anders stel ik het ook uit, dan doe ik mijn zoontje in bed smorgens en dan ga ik een uur hard aan de slag in huis, was erin, stofzuigen, afwasmachine aan, wc's even poetsen, was eruit en in de droger en andere was erin.... misschien helpt t als je het zo doet voor jezelf. . . en dan na dat uur lekker op de bank met een boekje en een kop thee :D

succes , liefs Muis

11. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Juist.

Eerst de moeters, dan de niet moeters. Lekker de oudste naar school, jongste in bed. Dan is het 100% mama tijd ;)

12. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit nog in de ontkenningsfase :p

13. 4days

4days Niet meer actief

Ik denk eerder de psychologische probelem zelf.

Heb ook een tijd gehad dat ik depressief was, en toen kreeg ik dus echt NIKS gedaan... Mijn moeder heeft precies hetzelfde. Ik WIL dan wel, en neem ook vanalles voor, maar ik vind gewoon niet de energie om er dan aan te beginnen...

Deel Deze Pagina