Naar aanleiding van het topic over stoomreinigers, heb ik er gister 1 gekocht. Nu ben ik her en der aan het schoonmaken geslagen. Maar wat maken jullie er eigenlijk allemaal mee schoon? Mij viel het namelijk een beetje tegen tot nu toe. Heb de ramen gedaan, maar werden niet streeploos. Wilde kitranden bij de pui schoonmaken,werden ook niet helemaal schoon. Daarna het gasfornuis, het vet kreeg ik niet goed weg en de deur van de oven, die bruine aanslag ging ook niet weg.... Dus ik vroeg me af, wat maken jullie er nog mee mee schoon? Denk dat ik anders mee ga doen met de niet goed, geld terug garantie...
Ik heb een stoomreiniger en die gebruik ik enkel voor de vloer en die wordt er super schoon van! Als ik gewoon dweil en er daarna met de stoomreiniger overheen ga zijn mijn doeken altijd zwart dus hier werkt het zeker! Maar gebruik hem dus niet voor andere dingen dat gaat ook niet makkelijk met die ik heb.
oh ik wil ook een stoomreiniger kopen voor de vloer +bankstel om schoon mee te maken. Waar heb je die gekocht en voor hoeveel?
Waar hebben jullie je stoomreiniger gekocht? En weet 1 van jullie misschien een wat goedkopere rond de 50 euro? Ik heb een tegelvloer en zou die en mijn badkamer en keuken graag willen schoonmaken met zo'n reiniger.
Ik doe er in ieder geval de vloer mee, die wordt echt heel schoon. Verder met het kleine opzetborsteltjes de voegjes en vieze randjes badkamer/ keuken. En ook de tegeltjes wc/ badkamer. Ramen doe ik niet hoor, dat gaat volgens mij veel makkelijker met de hand. Ik heb deze: Kärcher SC 1020 stoomreiniger vergelijken? KIESKEURIG vóór u koopt
@ dreumes mama ik heb op die link geklikt maar er staat een negatieve gebruikersbeoordeling haha die zal ik maar niet nemen
@Hamis, volgens mij staan er van alle producten wel een negatieve review tussen Ik ben er in ieder geval tevreden over!
Onze schoonmaakster doet er de vloeren mee, de tegels in de badkamer, de douchecabine en de badkuip en ik geloof ook de ruiten, maar dat weet ik niet zeker.
Ik gebruik hem voornamelijk voor vlekken in bekleding enzo. Op de vloer kan hier niet ivm een siergrindvloer (helaas).
Ik gebruik m voor de vloer...Voor mensen die lambrisering hebben is ie ook erg handig! En vooral voor de gleufjes waar je bijv. met een gewone doek niet bij kan is ook makkelijk
Badkamertegels, vloer, voegen, alle randjes bij de kranen, kattenluik, putje in de wasbak. Inderdaad, met een schuurspons en dweil krijg je dit niet zo zuiver als met het stoomapparaat. Ik heb er een van de blokker van 20 euro. De ramen doe ik met de hand. Oja, gordijnen gaan ook goed. Ik doe er azijn in ipv water.