Supermooie huiskamers zie ik zeg wauwww!!! @sugarblossom: supermooooiii en zo strak en netjes maar toch zo warm en sfeervol!
Wow sugerblossem wat een mooi huis en mooi ingericht!!!! Geweldig. Onze huiskamer vind ik helemaal niks... We zijn nog niet zo lang geleden verhuisd maar ben niet tevreden, oogt niks van sfeer. Nu ga ik binnenkort de indeling veranderen en mn schoonzus gaat me helpen het wat gezelliger te maken d.m.v assocoires enzo.
Up . Zijn er nog meiden die foto's willen/kunnen posten? Wij hopen binnenkort te gaan verhuizen en ben het hele internet aan het afstruinen op zoek naar behang, verf en interieurtips. Dringend inspiratie nodig dus!
super mooie huisjes allemaal zeg!!! hier een foto'tje van onze zithoek nu nog met aquablauwe dingetjes erbij maar ik wil dolgraag naar het diep rood overstappen!!
mijn huiskamer direct nadat zoontje lief de hele boel op de kop had gegooid terwijl papa voetbal zat te kijken, die hier overigens nog steeds languit op de bank ligt (let overigens niet op de gordijnen, zijn te lang en er is een haakje af waardoor het een beetje slordig lijkt...) Bekijk bijlage 108970
en zo ziet het er op dit moment normaal uit(koffietafel in de hoek voor de boekenkast zodat ons aapie niet alles eruit trekt..) Bekijk bijlage 108971