oh wat enig deze topic. wat een leuke woonkamers en keukens komen er voorbij vliegen. ik moet alles nog even bekijken. en ga ook alleen fotos kijken en niet de verhaaltjes lezen van die hiervoor wat om my god wat veel pagina's hahaha ik zal ook even 1 van onze woonkamer zoeken hihi
en 1 van de keuken maar die is een beetje slecht je ziet mijn mooie deurtjes met glas in lood niet eens hahaha maar goed even een idee
umm85@ dank je. ik had het eerst rood maar daar werd ik zo knetter gek van dus heb maar paars geprobeerd. en ik moet zeggen ik ben er echt super blij mee. even mijn stoelen en tafels wezen verven en alles past mooi bijelkaar. hihi
Heb je die stoelen ook zo geverfd? daar heb ik er ook nog vier van. maar inmiddels nieuwe stoelen gekocht. Maak snel een foto van onze kamer.
ik heb de stoelen eerst in de grondverf gezet. en toen over gespoten in de kleuren wit en zwart en dat werkt echt fantastisch een middag werk had ik alle 6 de stoelen klaar. 3 uurtjes de achtertafel die heb ik met grondverf en beetje met terpetine verdund en een dun laagje blanke lak er over heen. en 2 uur de voortafel en je hebt een heel ander interieur voor weinig geld.
ja ik zeg ook meer maar er komt niet meer. chiggi heb jij je woonkamer als eens geshowt? anders kan jij voor vandaag wel starten met showen hihi