Mooie kamers weer! Ik zie bij verschillenden scheve kaarsen op de kandelaar. Ik wordt daar zooo moe van. Iemand de tip? Ik blijf ze aan het recht zetten.
Bij mij staat de kandelaar een beetje scheef, probeer ze zo recht mogelijk te houden met aluminiumfolie aan de onderkant.
Ik houd altijd voor ik de kaars plaats een vuuraansteker een paar seconden onder de kaars, zodat deze een beetje smelt. Dan kun je hem precies rechtzetten en blijft het daarna ook staan.
Natas23, ga ik proberen! Danip, mijn kandelaar was best duur dus dat durf ik niet aan. Ik zat net ook aan keukenrol te denken aangezien ik de kaarsen toch niet aansteek.
Er gebeurt echt niks met de kandelaar hoor. Het kaarsvet wordt een beetje zacht, waardoor je hem op de kandelaar kunt drukken met precies een vlakke onderkant. Dus je smelt hem niet vast ofzo.
Ik doe altijd stukje aluminiumfolie rondom de onderkant van mijn kaarsen, dan staan ze ook stevig in de kandelaar.
was een klerehuis, jezes wat smerig. Kom vbinnen, overal nog afwas, niet schoongemaakt, laptop op tafel en ernaast een grote asbak vol met peuken, een grote teringbende. Daaaag.
door de lekkages en het barslechte onderhoud niet. Verder is er geen bergruimte en moet een compleet nieuw dak op a 12.000 euro. ja daaag
@ Devilschase: Snap je niet hè dat mensen hun huis zo achterlaten als ze weten dat er die dag een bezichtiging is . Wel jammer, want het zag eruit alsof het hartstikke ruim is.
Volgens mij heb ik hier wel eens foto's geplaatst, maar ik ga gewoon nog een keer plaatsen. Vanavond zal ik wat foto's maken, zie er veel gezelliger uit met de kaarsjes aan enzo . En dan heb ik nog even tijd om op te ruimen
Na lang twijfelen hier dan toch maar wat foto's De muren zijn nog niet allemaal af, moeten nog dingen aan de muren en de muren moeten opnieuw gewit worden, wonen hier sinds April. Woonkamer vanuit eethoek...( hebben een boogje en erachter nog een ruimte...)