Show je huiskamer!

Discussie in 'De lounge' gestart door Dora en Boots, 30 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Only me

Only me Niet meer actief

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    nice en lekker ruim!

3. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    mooie keuken idd lekker ruime woonkamer!

4. @tumtummetje.. volgens mij ben ik jouw woonkamer tegen gekomen op MP! dat je de hoezen weg gaat doen, omdat het te donker is... haha kan dat?

5. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Leuk woonkamers! Isedemi ik hou van jou keuken! Die van ons is spuuglelijk.. whahahaha.

6. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Gewoon op marktplaats gezien, nieuwwaarde was over de 9000 euro, we hadden alle apparaten erbij (vaatwasser, koelkast, vriezer, combimagnetron en kookplaat) zit een speciaal blad op wat alleen al 3/4 duizend euro kost en wij hadden hem voor 1250 euro :)

Die mensen wilde ervan af en hij paste toevallig (klein stukje eraf moeten halen van het blad) was een mazzeltje!!

7. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Wat een mooie huiskamers maar ook vooral keukens zie ik voorbij komen zeg! Zal ook eens posten maar zit nu op me iPhone dus kan er geen posten!

8. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Weeh, op sommigen ben ik echt jaloers. :D

Wij zijn nog niet heel lang geleden verhuisd (begin oktober) en bij ons moet er nog een hoop gebeuren. :( Als ik dan jullie mooie woonkamers zie word ik jaloers...

Zo moeten er nog 3 slaapkamers gedaan worden (dit gaat niet zo snel, 1 van de 3 heeft een opengehakte kurk-muur en dit moet eerst gestuct worden, maar dat kost natuurlijk een hoop dus het komt er maar niet van... Andere slaapkamer wordt ondersteund door een of andere kartonnen tussenzetmuur die half vergaan is en er niet uitziet.. moet ook nog gedaan worden... alle 3 de slaapkamers zijn nu nog echt rommelhokken die of leeg staan, of met dozen waar ook nog eens het oude/lelijke behang/verf op zit). Verder moeten we nog gordijnen (overal), kozijnen die geschilderd moeten worden, de wc beneden moet gedaan worden (als in, andere tegels en likje verf), de trapkleedjes moeten vervangen worden, bijkeuken moet gedaan worden... Schilderwerk buiten, de tuin moet compleet worden gedaan, kabels weggewerkt... Daarbij hebben we nu lelijke '2e hands' rieten eetkamerstoelen en een lelijk grenen dressoir wat ik echt vervangen wil hebben maar wat gewoon niet gaat nu qua geld...

Het kost nu eenmaal zo veel geld en er moet nog zoveel gebeuren dat we het gewoon nu niet kunnen doen. Maar ondertussen kijk ik dus wel al bijna 4 maand tegen lelijke, onafgemaakte kamers en dingen aan en dat voelt gewoon niet fijn. :( En als je dan ziet hoeveel er nog moet gebeuren en dat het nu al in een tempo van 0,0 gaat weet je ook gewoon niet meer waar/hoe te beginnen en ga de de moed er een beetje bij verliezen dat het nog 'mooi af' komt..

9. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    wauw je eettafel!!! echt mijn smaak!!!

10. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Dank je:)
    Zelf gemaakt:D

11. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
  12. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Mooie keuken!!

Je stoelen zou ik helemaal gek van worden met twee vieze peuterhandjes eraan :p maar staat wel erg mooi!!

13. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
  14. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
  15. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    zo dat was onze woonkamer. wist niet hoe ik meerdere foto's tegelijk moest uploaden dus dan maar zo haha. xxx

16. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant

Deel Deze Pagina