Show je huiskamer!

Discussie in 'De lounge' gestart door Dora en Boots, 30 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Hahaha jaaaaaa :D gezellig jij OOK :D:p:D:p

2. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    bij pAGINA 14 gestopt met kijken
    jaloers :(
    onze woonkamer ziet er niet uit

3. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    ben echt verliefd op jou woonkamer! Bekijk bijlage 126313

4. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

hahaha... nou gelukkig is er een vrouw komen wonen...

zo wil toch niemand tv kijken daar:p vooral geen horror films in t donker :p lol

5. hahah geweldig!
    Heb je hem al verkocht?
    Vanavond hier ook de zwarte er afgehaald en de beige erop gedaan!
    Stukken rustiger!

6. Zeker een stuk mooier dan met die zwarte hoes!
    Vond dat knalrose wel gaaf trouwens!

7. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    @tumtummetje: mooi hoor! Mag ik vragen waar je je tafel vandaan hebt? Zoiets zoeken wij ook voor onze nieuwe woning!

8. tumtummetje

tumtummetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    1.844
    1.585
    113
    Welke tafel bedoel je? De eettafel? Want die komt bij de Karwei vandaan. Was maar 199 euro, maar dat is wel een tijdje geleden. Een jaar of twee denk ik.

9. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    @tumtummetje, sorry: ja de eettafel. Mooi hoor! Een vriendin van ons heeft dan dezelfde. Zie hem nu helaas bij de Karwei niet meer voorbij komen. Even verder zoeken dan maar!

10. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    VET mooi! Ik ben op slag verliefd op de kamer! Wat gaaf! :$:$:$

11. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    erg leuk al die huiskamers! Wil wat inspiratie opdoen..wij hebben een vrij grote kamer (pas ook nog uitgebouwd).
    En ik zoek leuke ideeeen..vind het nl nog niet zo gezellig, bedoel dan met kleuren. Zou zelf heel graag wat wit/hoogglans wit zien of misschien creme.
    kan sowieso ook niet wachten tot we geld hebben voor een lcd scherm (liefst 50inch of meer door de grootte van de kamer) en dan kan de dressoirkast waar nu de tv op staat weg om opgeknapt te worden,is nu kolloniaals, maar wel een leuke kast (met allemaal van die laadjes!).
    Wil hem dan wit hebben of creme, weet niet of wit te wit wordt nl...
    nu ziet die kast er sowieso niet uit, moet echt een opknapbeurt hebben.

misschien ook een leuk vloerkleed bij de bank, maar wit is geen optie denkk ik haha, wordt snel vies denk ik..dus denk iets van grijs/bruin?of heeft iemand anders leuke tips?

Leuke tips met kleuren, nouja, niet fel eigenlijk maar richting wit dan,dat kunnen we meer gebruiken vind ik..

Zo hebben we 2 hele leuke bijzettafeltjes,precies het model wat ik leuk vind, hebben die gehad van schoonmoeder omdta ze met haar nieuwe man ging samenwonen.
    maar de kleur is dus beuken ofzo, in ieder gevall houtkleur en vind dat wta eentonig worden..maar mijn man wil absoluut niet: dat het geverfd wordt, en ook niet dat we andere kopen..
    zucht...wie heeft ook zo'n moeilijk man???meeste mannen geven er toch niet zoveel om??
    ik baal dus..want alle ideeen die ik heb wuift mn man weg: nee, vind ik niet mooi, nee, dat is te duur, nee dat is te veel werk....en ondertussen irriteer ik me aan de eentonigheid...

12. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Waarom zo'n grote tv? Is een beamer niet n beter idee?
    Vind het geweldig hoor, die van ons is maar 42 inch. Maar voor de gewone dingen op tv groot genoeg. Wij zijn ons aan t oriënteren op beamers (projector eigenlijk, beamers zijn niet voor thuiscinema's maar worden in de volksmond wel zo genoemd) en gaan er in t najaar 1 kopen, in de zomer kijken we toch bijna geen films.

En w.b. je meubels. Ik houd ervan om oude meubels op te knappen, ik patineer ze dan, geeft t geweldige uitstraling.
    Ik weet niet wat voor stijl je hebt? Plaats eens n foto van dat kastje en dressoir.
    Ik zal eens n foto plaatsten van n gepatineerde kast.
    (foto moet ik nog ff maken)

13. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    bedankt voor je reactie! Vind het wel prettig omdat we best ver van de muur afzitten waar dan de lcd zou komen, vandaar..42 inch kan ook wel hoor maar 50 lijkt ons wel mooi passen, dan past het in het geheel zeg maar.

ik wil eigenlijk anoniem blijven op het forum maar kan kijken of ik een foto kan maken en die jou kan doormailen..of een soortgelijke foto zoeken..

wat is patineren precies? lijkt me wel heel lastig om onze kast op te knappen hoor, hij ziet er echt niet meer uit..willen ook andere grepen erop hebben.

14. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    zoals gezegd in een pb'tje ff n plaatje van google.
    Moet de kast hier nog op de foto zetten.
    Je kunt ook met kleuren patineren, maar ikzelf houd dan toch meer vh wit, krijgt t echt zo'n landelijke uitstraling van.
    Alsof je t op een brocante markt hebt gevonden in frankrijk :)

15. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

echt zo mooi!! wil ik ook jammer genoeg manlief niet :(

16. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    @daantje1, zoals gezegd hier wat foto's van de meubels die ik gepatineerd heb.

17. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    close up van t buikkastje.

18. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    En hier een stuk van de kast die als speelgoedkast dient op haar slaapkamer.

Allen waren van die donkere meubels. Buikkastje is nog van mijn oma geweest :)
    En die speelgoedkast was een koloniale teak kast.
    Nou, dat koloniale is helemaal weg :D

19. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Als je je meubels van kortbij op de foto zet kun je gewoon anoniem blijven.

Of weet nu iedereen waar ik woon? :-D

20. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    leuke inrichtingen zie ik voorbij komen.

jaloerssss haha.

Deel Deze Pagina