thanxx suikerboon! ben helemaal gek van landelijke inrichting. en veel hartjes enzo! kan je nooit genoeg van hebben he
Bekijk bijlage 98734 Onze woonkamer is erg licht, omdat ie klein is. Eind deze maand gaan we alles een ander kleurtje geven, wil richting de bruin tinten, mooie nieuwe hoes om de bank en denk met turqoise accecoires .
daan23 wat een toeval zeg wij verhuizen binnen 6 maanden, en fotos van jou huis helemaal mijn smaak. Sterker nog heb dezelfde meubels in gedachten die jij hebt. Als het goed is komen die bij de Leen Bakker vandaan toch? wij willen dan alleen 1 meer in taupe kleur en de reust licht super mooi dus vind ik jou inrichting vna de rest ook heel mooi.. en groot allemaal
zustertje.. geweldig . echt helemaal mijn smaak. Heb de foto's nog openstaan om aan manlief te laten zien zo wij hebben eenouer huis en 1 houten schroten wand, die nu een beetje paars/ grijzig is en ik wil het een andere kleur maar we kunnen niet goed beslissen.. jij hebt de houten schroten bruinig lijkt het.. erg mooi sfeertje creeert dat. hebben de rest donkerbruin/ grenen meubels en creme muren, dus dat kan prima. alleen de eetkamerstoelen zijn beetje rood/paars, maar daar willen we ooit nog donkerbruine voor.
En eettafel ( is inmiddels weg, gaan voor n andere) In hoek links naast de eettafel staat nog een computerbureau en een tafeltje voor mn dochtertje..