ik woon in zwaag en ben een beetje aan het zoeken naar een dierenarts er zijn er zoveel en ze hebben allemaal andere prijzen de 1 is goedkoop de andere duur misschien kent iemand hier een leuke dierenarts die niet heel belachelijk duur is??
Ik ga altijd naar westwoud is niet duur en wordt er altijd goed geholpen. In stede Broec zit een ster kliniek die is een stuk duurder en vanuit Zwaag een stuk verder, maar westwoud is goed te doen vanuit Zwaag. Dat is degene die ik weet niet duur en wij zijn altijd goed geholpen tot nu toe.
Wij gaan ook naar Westwoud, heb een paar noodgevallen gehad en kon altijd gelijk terecht...en goedkope dierenartsen bestaan niet ha maar denk dat ze ook wel netjes zijn met de rekeningen.
Ik zit bij dierenkliniek Blokker-Zwaag. Prijzen zijn ongeveerr hetzelfde als mijn oude dierenarts, dus weet eigenlijk niet of ze duur zijn. Vind ze erg proffesioneel.
wij gaan naar die in de kersenboogerd, weet alleen niet welke ''goedkoper'' is, ze hebben natuurlijk allemaal wel een aardige prijs!
Ik moet zeggen we zijn eens in de sterdierenkliniek geweest met een kat met abces, dit koste ons toen 90 euro, want zelfs het sneetje dat gezet werd moest apart betaald worden. In Westwoud ben ik later geweest met een kat met abces en dat was 50 euro. dus dat was een heel verschil. Wij zijn heel tevreden over de kliniek hier in stede broec en die kunnen ook meer dan westwoud, maar daar zijn de prijzen ook naar. Maar vanwege de prijs gaan we toch vaker naar westwoud.