"kerstpakketje" huishoudelijke hulp?

Discussie in 'De lounge' gestart door Danoek, 8 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danoek

Danoek Bekend lid

30 nov 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    geven jullie je hulp in de huishouding ook wat met kerst? En zo ja, wat geven jullie?

2. gusto

gusto Niet meer actief

Wij geven een extraatje. Geld in ieder geval, en iets erbij, fles wijn en iets om te eten. Je kunt hier van die mini kerstpakketjes kopen met wat kleine dingetjes er in, denk dat het zoiets wordt.

3. Jet83

Jet83 Bekend lid

15 aug 2012
    536
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb zelf geen hulp, maar ik weet zeker dat het erg gewaardeerd wordt. Ook al is het maar iets kleins, het idee dat je aan haar gedacht hebt zal ze vast waarderen.

4. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ik werk in de huishouding en een kleinigheidje vind ik al erg leuk.
    Hoeft niks groots te zijn.
    Gewoon een kleine attentie. Dan weet je al dat je niet vergeten word.

Ik heb al van iemand geld gekregen van de week voor sinterklaas en van een ander weer een chocoladeletter.
    Met de kerst krijg ik van iedereen een kaart en van de meeste ook een kerststukje. (hoef dus zelf nooit te kopen :D )

Bij ons hier op de zorgboerderij zijn heel veel leuke kleine pakketjes te koop met van alles nog en wat erin.
    Je kan er ook zelf wat samenstellen.

Je kan ook zelf iets bij elkaar rapen in de supermarkt en in een leuke doos doen.

5. Vagans

Vagans Niet meer actief

Heb ik zelf niet maar denk dat het heel erg gewaardeerd wordt!

6. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ja ga ik wel doen!

7. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Ik ben het ook van plan. Dacht aan een extra centje, een cadeaubon van de drogist (10e) en een flesje wijn ofzo :)

8. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Hier een mand met cappuccino, koffie kopje, onderzetters, doosje bonbons en een xmas houten ophang ding erboven op. Kerstslinger erin... folie met strik en klaar! Alles een beetje in grijs tinten. Was 10 euro kwijt.

9. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    Ik heb geen huishoudelijke hulp maar ik geef de gastouder van de kids meestal een vvv bon van 40 euro

10. Aylen

Aylen Niet meer actief

Ik heb geen hulp, maar vind het wel heel lief als je iets geeft. Ik ben jaren hulp in de huishouding geweest en verwachtte nooit iets, maar soms kreeg ik van iemand toch een kerststol of een fles wijn en dat kon ik erg waarderen.

11. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Ik heb ook geen hulp in de huishouding, maar ik geef mijn gastouder wat lekkere chocolade met een dinerbon :) Ze verdient het.

12. Danoek

Danoek Bekend lid

30 nov 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    Wordt wel gewardeerd, dus. Nu nog even kijken wat ik ga geven ;)
    We hebben de hulp nu zo'n maand of 8 dus nog niet super lang, maar ook nog niet kort. Ben wel tevreden over haar, maar spreek haar eigenlijk nooit want ik werk altijd als ze bezig is.
    Ik weet dat zij en ik geloof 1 van haar kinderen lactose intollerantie hebben, dus echt een pakketje met voedsel is misschien niet zo geslaagd. Ook weet ik dat ze het geld heel erg goed kan gebruiken. Is het raar om gewoon geld te geven? Of is het leuker om een cadeaubon te kopen?

13. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Dan zou ik een cadeaubon doen met een leuke kerstverpakking 😀
    Vvv bonnen kan je echt bijna overal inleveren

14. Amare

Amare Niet meer actief

#14 Amare, 8 dec 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 dec 2014
    Sorry verkeerd antwoord, weer eens niet goed gelezen.

15. Logan

Logan Niet meer actief

Ik heb dat werk ook even gedaan en vond het altijd erg leuk wat te krijgen met kerst :)

16. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Dit idd :)

17. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik maak een pakketje zelf. Iets met thee, chocolade, tijdschrift, doeuchespulletje, intratuinbon en verder weet ik het nog niet. Ze is onze oppas, onze hulp in de huishouding en een soort tweede moeder dus moet er wel wat van maken ;)

Deel Deze Pagina