Show je ikea keuken?

Discussie in 'De lounge' gestart door serena15, 7 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Wij hebben hoogglans antraciet van Ikea, nu bijna 3 jaar. Ben er nu nog steeds heel blij mee. Voordeel van hoogglans is dat je er even een doekje overheen haalt en hij weer heel schoon en glanzend is!

2. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Ik maak mijn composiet blad van de ikea gewoon schoon met een sopje met afwasmiddel en 1x in de week met jif en een schuursponsje. Tip van mn collega met ook een composiet blad, maar dan van de keukenboer en dit was hun onderhoudsadvies.

Ot. Wij zijn erg tevreden over de prijs kwaliteit verhouding. Sommige dingen zijn wat minder maar niet onoverkomelijk. Vb. Dempers van zware lades gaan vrij snel kapot. Maar ach een nieuw setje kost 7? Euro. Wij hebben een witte hoogglans met zwart composiet. Alleen de vaatwasser en afzuigkap zijn niet van ikea. Zal morgen een foto posten.

3. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.040
    2.904
    113
    't Gezellige Brabant
    Ikea raadt dit juist weer af :(. Wij doen het heel simpel met warm water of een klein beetje allesreiniger er in, maar het maakt geen verschil. Zo'n kring staat gewoon in het blad. Het lijkt er wel in te branden. Onze achterwand bij het fornuis is hetzelfde materiaal. Hier zien we helemaal niets op. Ik weet gewoon zeker dat dat blad niet goed is, maar Ikea geeft niet thuis. Jammer! Met verjaardagen mag er dan ook niemand in m'n keuken komen ;) Nee hoor, onzin. De meesten weten het inmiddels wel dat ze er geen natte glazen op mogen zetten, maar serieus, dit is toch niet goed?! Maar goed, morgen zal ik ook eens proberen een foto te maken met mijn nieuwe groothoeklens!

4. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    gaat prima hoor, wat jij aangeeft zijn de absolute nadelen van composiet. Je ziet echt alles erop. Zal even een foto maken van een uitgebeten plek, die heb ik namelijk overgehouden aan een schoonmaakbeurt van het bbq rooster. Dat is ook echt uitgebeten, plek is helemaal ruw.

Bijgevoegde bestanden:

5. serena15

serena15 Bekend lid

1 okt 2009
    592
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties,

IK ben heel benieuwd nog naar wat foto,s??

Maar het aanrechtblad, ga ik dus extra goed opletten en geen composiet nemen,

Ik heb gelezen dat je 5 jaar garantie krijgt op apparatuur, Dat is heel veel, Krijg je zelfs bij miele niet..

6. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.040
    2.904
    113
    't Gezellige Brabant
    Maar dat vertellen ze er niet bij als je de keuken koopt ;). Ach, we vinden onze keuken verder prachtig, maar dat soort dingen maakt het gewoon jammer.

Net even gemaakt. Wij hebben geen bovenkasten. Ik ben niet zo groot en we vonden de ruimte er zo groter en lichter uit zien.

7. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.040
    2.904
    113
    't Gezellige Brabant
    Nog eentje vanaf de andere kant...

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Niet de beste kwaliteit foto's:

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    En de andere kant:

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Aanrecht, wasbak, kraan, ovenmagentroncombi, vaatwasser en koelvriescombi zijn allemaal niet van Ikea, de rest wel. Bevalt tot nu toe goed, zit er ruim een jaar in.

11. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Wij hebben inmiddels al zeven jaar een keuken van de ikea. Over de keuken zelf ben ik erg tevreden. Kastjes en deurtjes zijn nog heel netjes. Het aanrecht ook trouwens.
    Maar de apparaten (toendertijd whirlpool) zijn slecht. De vaatwasser hebben we anderhalf jaar geleden vervangen. En de combimagnetron en fornuis hebben inmiddels ook verschillende gebreken.

12. Withinshin

Withinshin Bekend lid

1 okt 2009
    972
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dit is onze keuken (geen hele duidelijke foto, helaas). We hebben deze nu bijna 6 jaar. Zelf in elkaar zetten was prima te doen. Zijn er tot nu toe erg tevreden mee!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26 KB
      Weergaven:
      5

Deel Deze Pagina