We willen graag een pax-kast van Ikea kopen. Wie heeft zo'n ding en wie wil hem showen? We weten nog niet wat voor schuifdeuren we willen. Is hij moeilijk om in elkaar te zetten? We hebben op de plek waar hij komen moet, verwarmingsbuizen erachter langs lopen, geeft dat problemen of kan hij wel een tikkeltje van de muur af staan? Ben benieuwd naar jullie foto's.
Ik heb 2 witten van 50 cm dus 1 meter samen. Allebei leg. Zonder schuifdeuren maar gewond witte deuren. Foto kan vanavond maar denk dat je er niks aan hebt
Deze is van de vorige bewoners Bekijk bijlage 354842 En deze is van ons, volgens mij toen wij hem kochten waren er nog geen schuifdeuren. Bekijk bijlage 354843 Zoals je ziet hadden we aardig de zelfde smaak
Bedankt voor de reacties. @ Bubblez, ik bedoel idd een kast van 2 meter breed. Maar wel leuk als je hem wilt plaatsen. @ Jilina, dankje voor de foto. Erg mooi zeg. Beide kasten wel mijn smaak. Wij zitten te twijfelen of we één deur doen met spiegel, of niet. Ik vind een mooie strakke witte deur ook wel erg mooi. Verder nog iemand?
Jammer. Maar hoe is de pax-kast in elkaar te zetten? Moeilijk? En kan het dus met die verwarmingsbuizen erachter?
En deze is van onze slaapkamer. Ook met planken en draagmanden! Vond zelf ideale kasten en in keuken komt straks ook nieuwe Met hoogglanzen deuren.
Wij hebben nu een grote slaapkamer ingericht als kleedkamer maar omdat mama-to-be het in haar hoofd heeft dat dat de babykamer moet worden, gaan we verbouwen. De huidige kleine logeerkamer wordt nu onze kleedkamer. We krijgen ieder onderstaande PAX kast met indeling naar eigen wens. Jeeejjjj!!! Ik kan niet wachten PAX Garderobekast met inrichting - standaardscharnier - IKEA
Wij hebben in de slaapkamer drie meter paxkast staan, bestaande uit 2 x 0,50 cm en 2 x 1 meter. Deze hebben wij tegen elkaar staan en mijn vader heeft er een ombouw omheen getimmerd. Nu zijn het net inbouwkasten. In de berging hebben we ook nog 2 x 1 meter tegen elkaar aan staan. En in mijn nieuwe studeerkamer staat ook nog een meter kast. Overigens hebben wij de hoogste maat kast, 2 meter 30 ofzo. Ze zijn goed in elkaar te zetten, zit een duidelijke omschrijving bij. En het voordeel is dat je ze zelf in kunt delen. In de smalle kasten hebben wij wat laden zitten, en in de brede kasten wat hanggedeelte en de rest opgevuld met planken. Zit eraan te denken, om eventueel voor de babykamer er ook een te kopen
In elkaar zetten valt wel mee hoor. Je hebt wel veel handen nodig. We zetten ze met ze 3en in elkaar. Maar dat komt ook, omdat we maar 8 cm speling hebben aan de bovenkant. Pax kasten zijn we ideaal, ook makkelijk om weer door te verkopen.
Hier 2 paxkasten: Deze hadden we in ons eerste huis staan: Bekijk bijlage 354879 De kopers hebben de kast overgenomen, dus voor in ons nieuwe huis een andere paxkast gekocht: Bekijk bijlage 354880 Wij hadden eerst schuifdeuren en nu gewone deuren en dat vind ik toch praktischer.
Wij hebben ook paxkasten, maar zonder deuren. Wij hebben ze gebruikt om er een inloopkast van te maken.. Ik heb 4 meter kast (helemaal voor mezelf )! 2x een meter met hanggedeelte en luxe ladenblok onderin. En 4x 0,5 meter met planken en 3 lades onderin.
Wij hebben ook een pax. Met grijze (melk)glazen schuifdeuren. Hebben 2x75 cm. Een hang deel van 75 cm en 3 draadmanden (ideaal). De rest zijn legplanken. Wil in de kleine slaapkamer ook inloopkast maken tzt. Dus dam al er wel een pax bijkomen. In elkaar zetten weet ik niet, moeten we nog doen na de verhuizing. Op het oude adres uit elkaar halen was binnen een half uur gepiept.
Hier ook iets van de Pax serie. De kersenhouten hoekkast en twee 2-deurs kasten tot aan t plafond. Ze staan nu gescheiden van elkaar, de kledingkasten in de slaapkamer en de hoekkast staat in een kamer die als waskamer gebombardeerd is. Daar staat de wasmachine en droger in, plus strijkplank, stofzuiger etc. Over niet al te lange tijd gaan we alles omgooien en zetten we ze aan elkaar.