Wat zou ik graag zo'n kast kwijt kunnen op onze slaapkamer! Maar helaas, wij slapen op zolder en door het schuine dak, lukt dat dus niet. En verder geen plek.
Wij hebben deze met nog 1 deel erbij, 5 deuren dus met mooie handgrepen. PAX Garderobekast met inrichting - standaardscharnier - IKEA Wij hebben achter 2 deuren hangroedes, achter 2 deuren planken en lades en achter de laatste half planken, half hang. We hebben een extra kamer over waar deze staat, echt ideaal. Mocht er ooit een tweede komen, dan kan deze kast op onze slaapkamer.
Hihi... Nee, maar in het gedeelte boven het bed ligt beddengoed en andere zaken waar je niet elke dag bij hoeft. Kleding past allemaal in de lange delen aan de zijkant van het bed.
Ja dat is zo. Ik vind het er wel heel mooi uitzien. Is dit echt van jou? Dacht een plaatje van internet.
Ik heb de basiskasten via marktplaats en dan zelf de deuren erbij gekocht. dat scheelde mij de helft aan kosten! De kasten van 1 meter breed vind ik lastig indelen = wel persoonlijk maar ik zie hier ook veel 50 cm breed op de foto's staan. De kasten maak je recht aan elkaar door een schroefje tussen 2 kasten te boren (door een bestaand plankgaatje). Doe je dit niet dan staat het wat scheef. de kasten van 136 hoog worden veel op marktplaats verkocht MAAR veel huizen zijn 136 hoog. Dit past dus niet!!! Koop liever een wat lagere kast. Het zijn heerlijk, stevige kasten waar echt veel spullen in passen.
Ja, een zelfgemaakte foto! Het is allemaal zo opgedirkt omdat ik wat mooie foto's nodig had voor op Funda
PAX planner - Slaapkamer - IKEA Ik heb zo geen foto van onze kast, maar wij hebben ook 2 kasten van 50cm breed tegenelkaar aan staan met draaideuren. Op de site kun je de paxplanner vinden en daar je ideale kast samenstellen. Zo ziet ie van ons eruit met de planner: