Mijn dikke winterjas ruikt niet meer zo fris. Heeft iemand tips om hem zonder te wassen weer wat frisser te krijgen? Ik ga regelmatig bij iemand op visite en als ik daar ben geweest, ruikt mijn kleding en dus ook mijn jas niet zo fris. Ik weet niet wat het is, wat ervoor zorgt, misschien kookluchtjed of van de dieren, geen idee. Mijn kleding was ik, de winterjas vorige keer ook. Maar om die nu alweer te wassen (van ons hele gezin).. Buiten hangen met dit weer kan ook niet. En in de schuur gaat de lucht er niet uit. Toch gek, die geur zit er zo snel in, maar krijg hem er bijna niet uit. Google geeft me alleen tips zoals wassen en in de diepvries (nou mijn jas past daar niet in hoor hahaha)
Je hebt stoomreinigers voor kleding. Halen geurtjes weg maar je kunt ze ook gebruiken om kleding kreukvrij te maken.
Bedoel je zo'n ding op pootjes?/ zo'n standaard? Ik dacht dat dat alleen voor de kreukels was. Helpt dat ook met dikke jassen?
Wat @LisbethSalander zegt, stomen in je badkamer. Ergens neerh , ramen dicht en douche maar. Als dat niet werkt heb je geen ventileer stand op je droger?
Ja met kleding wel, weet niet of het net zo goed werkt met een dikke winterjas, maar het is makkelijk en kost niks extra, dus zou het gewoon even proberen .
Heb al 2x gedoucht maar nog steeds de geur. Wel minder!!! Helaas geen ventileerstand op droger nee. (Wist niet eens dat dat bestond haha)
Vandaag is het droog en het waait flink. Dan toch maar buiten hangen? Of neutraliseren met een geurverdoezelaar (bv Fevreze)