Dat heb ik ook gehoord ja van een binnenhuisarchitect, je bank altijd van de muur af zetten, al is het maar 20 cm. Dat toont ruimtelijker. Onze tijdelijke woonkamer was 14 m2, zelfs daar zette ik de bank van de muur af, het leek er echt groter door
Dat riep ik ook tegen m’n man toen we van de zomer nieuwe banken kregen maar ik kreeg het er niet in...
Wat een mooie interieurs allemaal Ik ben maar saai met mijn zwart/wit allegaartje en gebrek aan decoratie. (vind ik zelf erg praktisch )
Wij doen het sinds we een keertje schimmel op de muur en de bank hadden. Hij stond tegen de muur en dit was een vochtige buitenmuur. Sindsdien nooit meer tegen de muur, al is het maar om een schilderbeurt te voorkomen
Onze stijl is een mix van verschillende. We wonen in een klein eensgezinswoning. Het is nog niet af. Maar we zijn van plan om in de zomer te gaan verbouwen. Er komt dan een aanbouw bij. Dus ik laat het nu voor wat het is hah
Heel erg mooi! mag ik vragen welke kleur je op de muur hebt? Zo’n kleur zoek ik voor onze slaapkamer. Die is deze zomer aan de beurt.
Naam staat er niet op wel de kleur code. Hij komt bij de kwantum vandaan. Kleur code is NCS S 7020-B. Van tint muurverf. Ik haal alle kleuren daar vandaan. Ze hebben niet veel maar altijd de juiste kleuren vind ik dan haha En totaal niet duur!
Dank je wel voor je reactie! Ik hou van de Kwantum, ze hebben altijd zo’n leuk spul en toffe behangetjes.
Bekijk bijlage 644288 Bekijk bijlage 644287 Bekijk bijlage 644285 Bekijk bijlage 644289 Bekijk bijlage 644286 Wow, wat een mooie interieur stijlen komen er voorbij zeg! Vind ik ons huis maar saai. Wij zijn vorig jaar verhuisd en hebben besloten eind dit jaar nieuwe meubels te kopen. Nu is het een ‘bij elkaar geraapt zooitje’. De bruine kast is een erfstuk.
Ja serieus haha. Ik hou daar wel van. Je zou hem ook kunnen opknappen likje verf in een te gekke kleur. Andere handvaten. Maar zoals die nu is vind ik hem ook prachtig. Als je hem goed afstyled en een mooie plek geeft dan kan het echt een pronkstuk worden! Mijn tante had zon soort kast. Die heeft ze in een soort vale groene kleur geverfd (daar bewaard ze nu de borden enzo in haha)
Ik vind hem ook mooi! Je zou hem evt. kunnen zandstralen. Aangezien het een erfstuk is, vind ik verven zonde.
Prachtige kast, daar kun je echt veel mee! Andere kleur, evt andere handvatten of leren grepen er op en je hebt echt een prachtigE moderne kast. Ik heb een op paar jaar geleden een lelijke afgebladderde kast bij het grofvuil vandaan gehaald en die staat nu opgeknapt in huis.
Idd heel mooie kast! Wij kregen ook vaak reacties dat onze kast (in ons oude huis) zo mooi was... Kwam voor 15 euro van marktplaats