Ooohhh meiden ik ben helemaal verliefd! Vandaag bij Mexx kids een jasje gekocht voor ons kleine meid; Bekijk bijlage 95637 Hebben jullie al (winter) jasjes voor de koude dagen strakjes??
Ahhhh wat enorm schattig! Hoop dat ze die nog hebben als ons kleintje is geboren en het een meisje is!
O geweldig Heb de nieuwe mexx collectie eergister in de winkel gezien! Was zelf helemaal verliefd op een wit winterjasje met een hondje erop voor onze boy. Durfde het alleen nog niet te kopen ivm de maat, ik wacht dus nog heel even.
Jasje hoeft niet duur te zijn. Je hebt ook hele leuke goedkopere. Kreeg deze als kraamcadeau. Komt van de Zeeman, maar vond hem zo schattig. Overigens is dat Mexx jasje wel schattig hoor....
daar wilde ik er ook één halen maar toen zag ik er één bij de prenatal, waar ik verliefd op werd hihi... maar helaas tot nog toe is overal mt 56 uitverkocht . En tja, als je dan je zinnen er op gezet hebt... maar oke. Als het niets wordt, kunnen we altijd nog naar de zeeman . Die jullie hebben is érg schattig zeg en zo heerlijk aaibaar
V&D - Vroom & Dreesmann | www.vd.nl Je warenhuis thuis | mode, wonen, reizen, aanbiedingen, acties en folder Wij hebben deze en dan nog een zeeman jasje, die van de foto hierboven, echt zo lief en zacht!
En eentje van H&M Ook heb ik er een gekregen in maatje 56 van Name it (dat is zacht teddy jasje). Maar ik kan niet stoppen
welke maat winterjas moet ik pakken een maat groter of gewoon die maat die hij dan heeft waarschijnlijk 74
http://www.vd.nl/vendWebShop/fh_detail.jsf?fhquery=fh_location%3D%2F%2Fcatalog01%2Fnl_NL%2Fcategories%3C{catalog01_kinderen}%2Fcategories%3C{catalog01_kinderen_kinderen_babys}%2Fcategories%3C{catalog01_kinderen_kinderen_babys_kinderen_babys_jasjes}%26fh_lister_pos%3D0%26fh_refview%3Dlister%26fh_secondid%3Dg20713901&from=overview deze heb ik gekocht
Als de jasjes gewoon 'normaal' vallen, dan gewoon de maat die hij heeft, of waar hij bijna in zit. Het blijft altijd een beetje gokken. Op zich zijn de jasjes wel gemaakt voor de winter, dus voor kleertjes die er nog onder moeten. Blijft altijd een beetje gokken...
Wat toevallig. Voor welke maat heb je gekozen? en welke maat heeft hij nu? Ik twijfelde zo en hij valt vrij ruim geloof ik. Ik heb gekozen voor een 80 en hij heeft nu maat 74 van zijn truitjes.
Ik heb een 86 gekocht en hij zit nu in 80. Ik had in de winkel de jas in maat 80 aangetrokken en die zat precies goed. Dus een maatje groter gekocht. In de winter zit er toch nog een dikke trui ofzo onder. En als hij in het begin te groot is dan kunnen de mouwen opgerold. Maar het is inderdaad erg moeilijk met de maten en vooraf kopen.
ik zoek ook een leuke jas, maar wel 1 waarvan de capuchon af kan. ligt natuurlijk helemaal niet lekker voor hem in de kinderwagen enz. en om nou de hele tijd die capuchon op te doen...maar goed bijna elke jas in de winkels heeft er een. die van mexx vind ik heel erg leuk!