Leuk jasjes allemaal zeg. Heb al hele leuke voorbij zien komen. Zelf nog niks gekocht weet niet goed welke maat. Moet ook nog even wennen aan al die dikke jassen en kleren. Hij heeft nu 18 weken dunne kleertjes aan gehad en dan lijkt de winter collectie zo pompeus bij zo'n kleintje.
jasjes in maat 56 zou ik dus nooit kopen, zeker geen winterjasjes! is zo'n gepriegel bij zo'n kleintje! om baby warm te houden zou ik eerder kiezen voor een goede warme wikkeldeken.
Heb 2 dikke vestjes gekocht, 1 mt 62 en 1 mt 68. http://www.liefwinkel.nl/upload/big/L102515-306_kleur1.jpg http://www.liefwinkel.nl/upload/big/L102515-306_kleur230.jpg
hier ook 62, daar kan ik desnoods uk gewoon inleggen in de wagen. We zien wel. De eerste had haar eerste winterjasje maat 68, een wikkeldeken ging toen niet meer, ze was toen veel te beweeglijk.
hahaha had em van de week ook al geplaatst bij het eerste pakje.. maar als ik em zo aan zie kan ik helemaal niet meer wachten. zo schattig. kon em ook echt niet laten hangen voor dat geld. gister bij de wibra ook zo,n schattig berenpakje gezien. voor als het echt koud is.. lief!!!!!! daar hebben ze ook schattige dingen hoor. voor 20 euro echt wel 6 truitjes 1 boxpakje 1 vestje en 2 rompers.... te leuk..
Hier echt een jassenfreak.....heb net even flink moeten googlen wat Faux fur mink is maar is gelukkig nepbond...dus dat jasje komt er hier ook....hier de collectie van Isabelle Poncho van Mexx, vond m zoooo schattig
Oh de link doet het niet zo goed maar als je op www klikt dan zie je hem. Ik heb voor maat 80 gekozen. De mouwen sla ik 2 keer om. Ik hoop dat hij zo de hele winter ermee kan doen.
ik moet eerlijk zeggen dat ik een dik vestje, in mt 50/56 ook een 'jasje' noem . En ik vond zelf een vestje prima gaan.
dat probleem heb ik dus nu ook,weet gewoon niet of ik een jasje moet kopen of gewooon een wikkeldekentje het best kan gebruiken met een dikke vestje eronder.. Denk dat dat et beste is
Dit is ons eerste jasje/ vestje! In maat 56. (te leen van een vriendin!) Dik genoeg, helemaal als hij ook nog eens in een voetenzak of onder een dekentje ligt.