En deze is in maat 62..! Was in de aanbieding bij prenatal! Vind 'm zo gaaf! Ik zie wel of het handig is..! Jullie hebben ook gave, lieve en stoere jasjes zeg...! Als ik dat zie dan wil ik er wel nog meer...! haha! Voor elke dag eentje
Poeh, ik vroeg me af of het echt nodig is om (nu al) winterjasjes te kopen. Ik ben 9 dec. uitgerekend van onze eerste. De eerste maanden ligt het toch in de wagenbak onder een dekentje, desnoods ook nog in een wrapper. Is een jasje dan echt nodig? Ik dacht dat het dan wel te redden was met een lekker vestje....???
tuurlijk is dat genoeg maar het is zo leuk om die schattige jasjes te kopen.. maar een vest en goed ingepakt in de wagen met wrapper is warm genoeg!!
mijn dochter is van november 2009 en ik heb haar alleen maar vestjes aangehad die winter, deze aankomende winter krijgt ze voor het eerst een winterjasje aan.
Wij hebben hetzelfde jasje liggen voor onze jongen! En dit vestje heb ik via marktplaats gekocht, helemaal blij!! Bekijk bijlage 96607
Ik vind jasjes bij die kleintjes zo onpraktisch. Hier gebruiken we vestjes. Een jasje in een voetenzak of onder de dekens in een kinderwagen is veel te warm. Je ziet zo vaak van die arme kindjes zitten met hoogrode wangetjes! Zielig.
Deze stoere jas, sjawl muts en handschoentjes hebben wij voor ons boefje gekocht. Wel een beetje op de groei aangezien de winter lang kan duren!
heb nog een groen dik vestjasje van prenatal in maat 62 van mijn dochter, kan voor jongen en meisje en koop nog een lekker dik vestje erbij, zou nooit een echt jasje kopen voor een baby,maar dat moet ieder voor zich weten natuurlijk, lijkt me alleen niet echt handig. xx
dit is een vestje van de Hema en ik was er gelijk verlieft op.. dit ga ik als jasje gebruiken. in de maxi-cosi heeft ze een voetenzak en in de wagen een dekentje. het vestje is aan 2 kanten draagbaar. en een echt dikker jasje heb ik pas in maat 62 Bekijk bijlage 98303
Deze heb ik ook gekregen en ben er helemaal gek op! Ik heb de roze kant aan de binnenkant, vind die zo het leukste! Heb dat pakje in dezelfde print er ook bij gekregen, zie ik ook bij jou in de kast hangen.. Kan niet wachten tot het past!
ik vind het indd ook leuker als het roze aan de binnenkant zit maar ik draag hem wel om nadat ik later in de zwangerschap alle kleertjes heb gewassen. heb indd het pakje er ook gekocht.. die is lekker dik dus lekker warm voor in de winter als ik naar buiten ga met haar.