Cygnet: Ik vond Tesske haar berichtje een beetje vreemd over komen maar ik snap wel een klein beetje wat ze bedoelt. Ik zie ook niet echt krullen maar meer een slag in zijn haar? Maar dat kan natuurlijk ook door de foto komen.
Moest even hardop lachen. Hier exact hetzelfde alleen een mannen versie We hadden laatst een kale ober die dacht dat het zijn kind was GNIFFEL
hihi dank je wel! Taby, ik schrok serieus even, ik had echt niet gezien dat het een pruik was. Ik dacht echt, wat staat dat donkere haar raar bij dat kindje. Zo zie je maar dat bij iedereen een bepaalde haarkleur past. Gelukkig kwam toen de 2e foto.
Geweldig die foto's, maar hij heeft wel echt echte jongens koppie! En hij is prachtig trouwens, vooral met zijn stoere kapsel!
Bekijk bijlage 94263 Hier tegenwoordig een staartje ivm onhandelbare pony die in haar ogen hangt en die ik absoluut niet wil afknippen! Ook wel knipjes in haar haren, zodat de pony alleen wat naar achter is gewerkt!
Lola: Thnx! Maar jij hebt ook echt een prachtig meisje zeg. Die eerste foto vind ik echt super, lekker op het strand en dat heerlijke smoeltje erbij Super leuk.
Dit is als het papadag is, die doet er niets mee. IMG_0010 | Flickr - Photo Sharing! En dit is het als mama het doet (kuifje) IMG_1030 | Flickr - Photo Sharing!
Bekijk bijlage 94324 mijn dochter van 22 maanden heeft een hele bos haar en soms mag ik er wat leuks mee doen maar meestal is het maar 1 staartje ben benieuwd of mijn 2de dochter ook zo'n bos krijgt. maar die had met de geboorte al iets minder haar.