Boos op artsen

Discussie in 'De lounge' gestart door leonietje24, 16 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Pff moet ff van me afschrijven hoor.. Ben zo boos!
    Mijn zusje loopt al 2 weken met een zere kuit in deze 2 weken is ze gezien door 3 doktoren.. Allen schreven ze rust voor en dat het iets met de spieren te maken had..

Gisteravond had ze weer zo'n pijn en is ze naar de huisartsenpost gegaan. Hier zeiden ze dat ze vandaag naar het zk moest komen voor een echo..eindelijk!

Vanmorgen is dus duidelijk geworden dat ze trombose heeft in de slagader tot aan de lies zat het dicht. Ze moet ni zichzelf injecteren en onder controle blijven.

Rust wat ze hadden voorgeschreven was juist erg slecht! Ben hier zo boos over.. Je wordt tegenwoordig al zo snel afgescheept terwijl we allemaal genoeg ziektekostenpremie afdragen.. :x

Zo dat is eruit ;)

2. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    wat erg meis.
    Je kunt ten alle tijden een klacht indienen, Daar heb je recht op.

Heel veel succes en hopelijk knapt je zus snel op

3. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ja die artsen van tegewoordig!

Zo ook ons dochtertje.. was al 5x in 1 week bij de dokter geweest en het was astma, was ook wat de weekend arts zei... uiteindelijk zowat gesmeekt om naar het ziekenhuis te kunnen en ook daar zeiden ze astma.. uiteindelijk gevonden dat Giovanna haar hart gewoon niet werkte! Daar ben ik ook zeer boos om want als ik niet had aangedrongen hadden we nu geen levend dochtertje meer!

4. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Kan er maar al te goed over praten, je wordt te vaak afgescheept als een wijsneuzerige leek.

Mijn partner heeft epilepsie en beland hierdoor vaak in het ziekenhuis wegens meerdere aanvallen achter elkaar.
    Er is 1 medicijn wat hij dus A-B-S-O-L-U-U-T niet mag gebruiken en dat weet ik.
    Dus ik geef altijd aan bij de eerste hulp: dit en dit medicijn mag hij niet.

Een keer was het weer zover, ik geef het aan bij de co arts van dat moment.
    Die reageerde geirriteerd: ik heb overleg gehad met de neuroloog en die heeft er niets over gezegd.
    Dus ik zeg: sorry maar hij mag het dus echt niet!

De volgende dag haal ik mijn partner op en hij zegt in de auto: ik moet even langs de apotheek. Ik stond er verder niet bij stil waarom.
    Hij haalt de medicatie ( hij is meestal na een zware aanval dizzy, dus is dan ook niet alert) en we gaan naar huis.
    Ineens werden we gebeld door de apotheek: mijnheer, u mag die medicatie die we net hebben meegegeven absoluut niet gebruiken. We zien net dat het in wisselwerking met uw andere medicatie vergifting tot gevolg kan hebben..........

Je kan wel raden wat mijn gemoedstoestand was.

Dus, ook al voel je je een zeur laat je nooit zomaar afschepen echt!
    Het zijn ook maar mensen en gelukkig zitten er een hoop artsen bij die dit ook erkennen en dat zijn wat mij betreft de echte goede artsen.

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Wat vervelend voor je zus, hopelijk gaat het snel beter met haar!
    Ja, die artsen, ik heb er ook weinig vertrouwen in. Heb zelf trouwens ook in een ziekenhuis gewerkt hoor en zo weet ik, er zijn hele goede arsten die overal achteraan gaan en ook artsen waarvan ik dacht 'pfffoeh, je zou die maar net treffen'. Ik zou wel een klacht indienen hoor.

Deel Deze Pagina