humpie dumpie hebben ze feestkleding voor kleintjes maar ik heb vorig jaar bij de C&A en H&M gezien..
Het rokje valt bij mij iets langer aangezien ik een stuk kleiner ben dan de dame op de foto. Neemt niet weg dat het een redelijk kort rokje blijft maar z'n geheel is netjes voor naar de kerk vind ikzelf.
weet je, ik vind het altijd heel leuk en heel mooi. Maar hemel zooooooo KOUD!!!! Vreselijk, ik wil het gewoon warm hebben hoor. Wat doen jullie met die blote armen en schouders brrrrrrrrr?
Hahaha, nou ook mijn smaak is het niet helemaal hoor. Dit is echt omdat we een thema hebben met O&N en allemaal flink overdreven uitgedost gaan. De mannen moeten als New Kids komen dus leuke combi hahahaha
Deze heb ik ook Al een x aangehad naar een feestje, en nu met kerst mag ie weer aan, ben er echt suoerblij mee!
Ik zoek wel iets in de kast. Vind toch niks mooi staan met mn huidige lijf. Ga ook naar mn man die dan aan boord zit en das meestal niks sjieks. Gewoon lekker met zn allen kerstdinertje
Hier koop ik er meestal niets speciaals voor, ik trek gewoon iets nets aan. En dat doet eigenlijk onze hele familie. Ik zou wel iets heel sjieks kunnen kopen, maar dan voel ik me alleen maar onmgemakkelijk. Wij doen ook altijd gewoon gezellig spelletjes, kletsen en gourmetten.
Topic weer terug gevonden, zo leuk jurkjes enzo kijken.. Echt super!! Waar komen deze kleren vandaan? Ik vind het erg netjes en heel sexy tegelijk, mooi!!
Vandaag op zoek gegaan naar een kerstjurkje en je gelooft het niet, het EERSTE jurkje dat ik paste was ´m! Zoveel shopgeluk heb ik niet vaak, joehoe! (en die witte pop, dat ben ik niet )
Mooie kleding allemaal!! Geen geld, dus "gewoon" hetzelfde als wat ik vorig jaar ook aanhad. Dat is een donker bruine broek met een aubergine truitje en een bruin wollen vestje (allemaal van Steps).
Hier mijn jurkje voor de Kerst. Ben normaal niet zo van de printjes maar vond hem echt heel leuk. Moet zeggen dat hij er mooier uitziet/valt dan op deze foto. Er zitten korte mouwtjes op dus misschien doe ik er een zwarte bolero ofzo of en ik draag het met een zwarte legging en grote zwarte riem. Bekijk bijlage 207844