Show je kerst-tak met lichtjes versiering!

Discussie in 'De lounge' gestart door Soit, 24 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soit

Soit Niet meer actief

Komende weken wil ik een tak maken voor in huis met wat mooie versiering en lichtjes erin, kerstversiering dus. Ik weet nog niet of het een dikke, stoere tak wordt of 1 met veel kleine takjes eraan. Ga hem denk ik iig wit spuiten voor ik begin te versieren. En dan hopen dat ze bij de action lichtsnoeren hebben in wit ipv groen ;).

Mijn vraag dus: show je tak-versiering! Mag er 1 zijn die aan het plafond hangt/hing, of een tak of stok die je voor het raam hangt, maakt niet uit. Beetje ideetjes opdoen.

2. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik heb standaard en tak voor het raam. Normaal met hartjes en leuke andere dingen. Met de kerst hang ik hier vaak houten sterren, slee enz in. Bij de action hadden ze een tijd terug een slinger met plastic sterretjes en doorzichtig snoer met een batterij. Bij de blokker hebben ze ook een hele wand vol met kleine dingen die je erin kan hangen.

3. Soit

Soit Niet meer actief

Zie je idd wel vaak in NL he, zo'n tak voor het raam. Wel leuk, makkelijk tot kersttak om te toveren!
    Ga woensdag eens op mn gemakkie naar de Action, kijken of ze ze nog hebben,
    Dank je!

Heb 2 gave takken gevonden gisteren in het bos (zag er niet uit op de terugwel, auto afgeladen vol met kinderen + takken :D), wet nog niet welke ik ga gebruiken, moet ze iig eerst laten drogen.

Ook dennenappels gezocht, als die mooi droog zijn en open staan ga ik ze in de latex dippen :)

4. Soit

Soit Niet meer actief

Eentje is af... Kon niet echt betere foto's maken en nu is de camera plat.

Met kerstballen en zelf gevonden schelpen van het strand... :

Bijgevoegde bestanden:

5. Soit

Soit Niet meer actief

Nog eentje...

Deel Deze Pagina