show je kerst voorraadkast/koelkast

Discussie in 'De lounge' gestart door Majel24, 21 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majel24

    Majel24 Fanatiek lid

    21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Bijna alle kerstboodschappen zijn binnen (op wat vers spul na) en alles staat in de voorraadkast. Nadat ik gisteren ook nog kerstpakketten erin kwijt moest dacht ik jeetje wat een hoop spul. Nu ben ik dus super benieuwd of ik de enige ben met zo n uitpuilende voorraad en natuurlijk altijd leuk om bij iemand anders in de kast te kijken. Dus bij deze show je kerst voorraad.
    Ik zal beginnen:
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • kast.jpg
      kast.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,4 KB
      Weergaven:
      24
  2. LieseLeentje

    LieseLeentje VIP lid

    18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    De mijne is leeg (niet letterlijk hè) hahaha. Wij zijn zowaar eens beide dagen weg en iets lekkers voor het kerstontbijt haal ik dinsdag pas.
     
  3. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Ik heb het meeste in een grote boodschappentas

    De producten die meer vers moeten zijn haal ik 23 december

    Broccoli, tomaatjes et cetera...
     
  4. wendy339

    wendy339 VIP lid

    27 okt 2010
    9.513
    883
    113
    Hier ook nog niet veel. Haal morgen het grootste deel. En bestelling bakker en multivlaai woe. En dan nog eventueel de verse dingetjes.
     
  5. MamaChantal

    MamaChantal VIP lid

    14 okt 2010
    16.198
    2.837
    113
    Wij ontbijten/ brunchen alleen beide dagen thuis
    zoveel kan ik toch niet eten, Dl is blij met een pistolet /croissant en ml interesseert het weinig.
    Dus zoveel "extra" halen we niet op wat afbak broodjes, sap en lekkere koekjes en chocola na niet.
     
  6. MamaChantal

    MamaChantal VIP lid

    14 okt 2010
    16.198
    2.837
    113
    Oh, en mijn voorraad kast is absoluut niet foto waardig
    hij is gewoon totaal on-logisch waardoor je eigenlijk niet netjes de kast kan indelen.
     
  7. adi

    adi Niet meer actief

    Wij hebben een voorraad keldertje onder de trap, een kleine kamer zeg maar. Die puilt altijd wel uit, aangezien we 1X per week boodschappen doen en vaak mensen te eten hebben. Voor kerst koop ik dus qua hoeveelheid niet veel meer dan anders.
     
  8. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Ik moet nog boodschappen doen. Ik wil dinsdag even gaan. We hebben maar voor 1 dag nodig, de andere dag zijn we bij mijn ouders.
    Koelkast puit hier altijd al uit, ook de vriezer. En het is nog een amerkaanse ook.
     

Deel Deze Pagina