Oke. We gaan tweede kerstdag met 6 pers en onze 3 kids gourmetten. Heb dit nog nooit thuis georganiseerd (omdat ik altijd alle potten pannen uit de kast haal en dagen in de keuken sta). Nu opperde mijn broer gourmet om het makkelijk en gezellig te houden. Vlees is besteld bij de slager. En nog??? Wil vanavond boodschappen doen op de echte versproducten na. Sausjes, Stokbrood, rauwkost e.d. snap ik, maar wat is nog meer lekker?
Champignons, uien, tomaten, paprika. Geklutst ei om omeletjes mee te maken. Pannenkoekenbeslag. Stokbrood met kruidenboter (kruidenboter ook om in te bakken, bijv biefstuk of champignons). Div. sausjes. Ananasstukjes of ander fruit wat lekker is op een hamburger of bij een stukje kip.
Wij houden erg van gourmetten en doen dit ook een paar keer per jaar zo ook tweede kerstdag met schoonouders en schoonzusje. Wij hebben dan: vlees, vis, sausjes (ook satesaus voor bij het stokbrood), veel uitjes, champions, paprika en stokbrood. Wij hebben hier altijd voldoende aan en gaan rollend van tafel na het eten haha!! Succes met boodschappen doen!!
De appie heeft heerlijke brie en roomkaas blokjes (gepaneerd), speciaal voor op de gourmet. Ze zien er erg lekker uit