Net neergezet. Samen met L versierd. Ik vind het altijd een klote werk en ben nooit tevreden. Dit jaar dus ook niet. We zijn van een 210cm naar een 150cm gegaan.
Net klaar met opzetten. Hebben pas verbouwd en nu heb ik nergens meer een goede plek voor de kerstboom dus uit nood nu hier neergezet en straks na de kerst op zoek naar een kleiner model in de uitverkoop.
Vind dit een van de weinige echte bomen die echt heel mooi vol is! Vaak hebben de echte bomen die ik zie van die kale plekken vooral bovenin maar vind deze echt prachtig vol!
Ligt er heel erg aan waar je hemt koopt. Wij hebben onze echte boom bij een kweker gekocht en ook genoeg voor betaald. En heb dus geen kale plekken. Een van de reden waarom ik nooit een echte wilde was idd de kale plekken maar mijn huidige echte boom heeft mij doen verassen. Heb hem ook gekocht op eerste dag van verkoop dus keuze was nog reuze. Scheelt ook. Maar als ik de bomen zie vd praxis etc etc verschrikkelijk haha
Even terug gezocht en je boom bekeken zeker heel mooi vol! En mega groot ook!! Gekke vraag maar wat kost zo een mooie echte boom ongeveer?
dan is het qua prijs om het even of misschien zelfs iets duurder dan een neppe boom, grote voordeel van de echte is dat je hem niet op hoeft te bergen voor een heel jaar. Nadeel dat de lichtjes er niet al kant en klaar in hangen.
Onze neppers was 400, maar goed, kun je wel een jaar of 10 meedoen. Onze gemeente haalt echte Kerstbomen niet meer op, dus dan moet je zelf zorgen dat je die kwijtraakt. Echt niet handig met een boom van 2.50m.
Mooooooooooi!! Die foto met die woodwick kaars, staat ook een theelichtje met een gekleurd theelichtje (nep) erin, toch? Waar heb je die van???
Ik heb dit jaar een nieuwe kunstboom gekocht en die was €145 (wel een van 2.40m) En dat vond ik nog goedkoop eigenlijk vergeleken met andere tuincentra. Zitten geen lichtjes in maar dat wil ik ook niet. Doe de lichtjes er zelf in. Vind lichtjes die er al inzitten meestal zo lelijk zitten
Ja die is hardstikke nep. Oplaadbaar en met afstandbediening. Ik heb er twaalf door het huis staan. De multicolor variant, maar heb hem altijd op licht oranje staan, dan geeft het warm licht. De lampjes zijn ook verkrijgbaar met alleen wit licht: https://www.disposablediscounter.nl/led-lampjes-oplaadbaar-multicolor