Dank je wel! Het is alleen jammer dat onze 3 katten al die sneeuwballetjes die op de vensterbank liggen ook wel leuk vinden om mee te spelen..... Grrrrr!
Dit is onze boom samen met mijn zoontje opgetuigd en trots dat ie was en helemaal totaal op dus viel ie als een blok in slaap naast de boom Bekijk bijlage 114467
Wat een mooie, kleurrijke bomen allemaal. Leuk om te zien. Wij hebben dit jaar een nieuwe neppert gekocht. En een ronde wilgenhouten kerstboomhuls gekocht voor om de standaard (dat had ik veel eerder moeten doen!!). Ik heb nu zilveren en rode ballen, volgend jaar wil ik iets anders.. Ga hier inspiratie opdoen!
Hehe, maar wel een échte! Ik zag de foto's op deze pagina en ik vind het jammer dat, hoewel het wel mooi opgetuigde bomen zijn, ze allemaal nep zijn.
hier een echte boom. Vind wel altijd jammer dat ik hem niet mooi op de foto krijg. Als ik een foto maak lijkt die onwijs kaal. Terwijl ik zo trots op me mooie boompje ben. maar zie hier wel echt mooie bomen voorbij komen zeg
Jaaaaa haha hier dus ook hij lijkt op de foto heel erg kaal maar dat is die helemaal niet komt denk ik door de flits
hier onze kerstboom! Een echte en Luca-proof, dus alleen wat glas bovenin, de rest gewoon van de hema....
De mooiste boom van allemaal, je kunt een nepper zo mooi optuigen, maar dit geeft mij pas het ultieme kerstgevoel! Gewoon lekker natuurlijk en niet zo stylish gedaan!
wij hebben een nepert gekocht omdat ik de echte (de mooie echte) te duur vond worden, deze gaat gerust 10 jaar mee, en als ik 10 jr lang een echte koop ben ik veel geld kwijt en nu niet. en hij verliest geen naalden vraagt geen verzorging. mijn vriend zou vrijdag de boom van ons zoldertje halen maar helaasd nog steeds niet, dan maar morgen zelf proberen