onze kerstboom. In het echt vind ik hem veel mooier. Lukt me helaas niet om mooi op de foto te krijgen. Maar vooruit Bekijk bijlage 114876
dit is onze echte boom zwart/rood/zilvere ballen en slingers erin maar persoonlijk vind ik kunstbomen mooier en ken je ook veel moier aankleeden maar manlief wilt altijd een echte norman boompfffffffffff liefs Citta
en onze achterraam maar daar doe ik verder nix aan alleen maar kertkaarten er omheen hangen anders weet ik ook niet waar ik al die kaarten mot hangen of neerzetten liefs Citta
LEUK!!!!!!!!!!!!!!!! dat zoek ik nou!!! hoe wie wat waar. hoe the hell heb je dat zó mooi gedaan haha. ik kan totaaaal niet tekenen. tell me tell me haha
roozjuh Je zoek via goolge een leuk plaatje dus bijvoorbeeld tik je in kerst disney platjes of kleurplaatjes dan ga je naar afbeeldigen dus dan zie je ook helemaal laatjes als je er 1 heb gezien klik je erop en ga je die uitprinten dan ga je naar een winkel om hem groter zo groot hoe jij hem wilt hebben laten uitprinten nou zo gedaan dan puzzel je de tekingeing in elkaar omdat tie zo groot is dan doe je hem aan de buitenkant van je raam aan je raam plakken met plakband dan ga je aan de binnenkant van je raam de tekening met VINGER VERF natekeningen en inleuren zodra je laar bent ga je de tekening eraf en je heb deze resotaat whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nee uit mijn hofd lukt dat ook niet hoor met sinterklaas heb ik een paard geschildert en volgend jaar in feb doe ik 3 prinsessen vor mijn dochtertje haar verjaardag succes liefs Citta ps VINGERVERF koop je bij de hema
citta: wat een werk maar je krijgt er wel iets heel leuks voor terug! we hebben hier Multicopie zitten. ff vragen wat zoiets kost. wat een goed idee dit zeg! hier trouwens al vingerverf in huis
o ik heb al een apar hele leuke gezien!!! nu nog laten uitprinten. heb er nu al vreselijke zin in haha. heb je het trouwens met een kwarstje gedaan in de vingerverf?
mijn vorraam is 119 cm en ik heb die poster van 114 cm en het koste mij om het te uitprinten zo groot 1,80 euro en pluto 0,80 cent met pluto was ik binnen 1 uurtje klaar maar met die grote binnen 4 a 5 uurtjes maar je ken ook gewoon eerst de omlijsting tekenen en in kleuren ken je ook de volgende dag of wat dan ook ja ik ben zo dat het in 1 dag af moet whaaaaa maar het nadeel is wel ik heb het gedaan de volgende dag moest ik het bij mijn moeder doen en nu een donderdag bij me broer whaaaaaaa en de buurvrouw bij mij aan de overkant heeft het zelf gedaan en gelukig aan de achterkant anders is het niet leuk 2 de zelfde succes !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kosten valllen mee. mijn raam is in 3en gedeeld. maar wel een lengte van 3meter. morgen even iemand met printer zoeken. of op usb stick en dan langs multicopy. geniaal dit idee. echt haha kan er maar niet overuit. hier staat een peuterspeelzaal om de hoek. vroeg me al af hoe zij dat altijd op het raam deden. die hebben woezel en pip. onwijs leuk, vooral voor mn zoontje. misschien een woezel en pip op het raam met kerstmuts
ja ik heb met een kwarst gedaan een dunne kwart de lijnen trekken en metwat dikkere kwarst inkleuren mar inkleuren moet je wel duppen (net zoals met een spons) want als je gaat verfen hoe het normaal hoort dan verf je te dun en het moet goed dik verven dat je geen openingen ziet snap je hem ?? bij de hema heb je een doos met groter potten erin en de kleuren zijn zwart/rood/geel/groen/wit en met die kleuren ken je weer mengen voor andere kleuren te maken
ik ga van de week meteen ff bij hema kijken, heb inderdaad alleen maar kleine potjes. die zijn natuurlijk zo op. dankje voor alle tips!
ja ik heb het ook van een peuterspeelzaal hun doen het ook met plakkaatverf maar ik vind het klote om mee te verven zodoende dat ik het met vingerverf doet smeer beter en heb weining nodig om in te kleuren die multiekopie kunnen ze daar niet achter de pc en dan plaatjes gelijk uitprinten ??? bij mij wel op zuid
onze echte boom, heb vandaag de beertjes er pas ingehangen, was ze vergeten, meisje komt uit bed en zegt: ahhhh beertjes: Bekijk bijlage 114913
ja is ook leuk woezel en pip dat willen wij doen als we zwanger zijn van nummer 2 de baby kamer mijn dochtertje heeft nu een snoopykamer daarom doe ik volgend jaar in feb dan word ze 2 jaar dan krijg ze ook een peuterslaapkamer thema prinsessen dus willen we op haar verjaardag alles van prinsessen doen de taart, slingers enz daarom dan ook het raam versieren met prinsesen en van ons krijg ze dan een prinsessen scooter staat al ingepakt op zolder hoewel manlief graag het met de kerst zou wilen geven maar dat doen we niet want dan weten we nix voor de verjaardag liefs Citta als je het gedaan heb van de week laat het dan even wten hoe het ging en een foto erbij hoe het is geworden
en met de pasen en halloween altijd weer wat anders met dat verven en die posters moet je gewoon bewaren ken je altijd weer gebruiken succes !!!!!!!!!! en graag gedaan
Dit is echt gaaf!!!!!!! En nu wat vragen van huishoudelijke aard: Droogt t wel goed? En waarmee schoonmaken? Of kan het gewoon met allesreiniger? Knuf!
citta: ik ga er zeker een foto van maken! en laat ik hier dan met volle trots zien haha. Hier bij multicopy printen ze t wel meteen uit maar probleem is dat het niet op een goeie locatie is. je kan er niet met de fiets komen (langs autoweg) en ik heb geen auto. even uitzoeken hoe ik dat moet doen.